Cum se folosește un artist vizual care nu poate vedea culorile de Nvidia Studio

Scris de | 4 august, 2022
Cum se folosește un artist vizual care nu poate vedea culorile de Nvidia Studio

Săptămâna aceasta, în NVIDIA Studio vorbim despre disponibilitatea în România a sistemelor certificate Studio, dedicate creatorilor de conținut, dar și despre artistul 3D FESQ.

FESQ, artistul 3D pășește În NVIDIA Studio săptămâna aceasta pentru a împărtăși detalii din fluxul său creativ, aflat în spatele animației Double/Sided, cu temă inspirată cyberpunk. Unul dintre motivele pentru care munca lui FESQ este interesantă, este faptul că nu vede culori.

Cu Double/Sided, FESQ a derivat prima dată modele de bază de la programe de randare 3D accelerate de GPU pe Cinema 4D, înainte de a edita modelul 3D cu ajutorul plăcii video GeForce RTX 3080 Ti, care i-a permis interactivitate și viteze mai rapide.

FESQ a câștigat timp folosindu-și NVIDIA Iray renderer, accelerat RTX. Cu acest timp câștigat, FESQ a putut să se joace cu culorile. Pentru Double/Sided, a folosit Adobe Substance 3D painter pentru a aplica culorile și texturile direct pe modelele 3D. Accelerat de GPU, a putut să folosească ray-traced baking pentru viteze mai mari de randare, cu NVIDIA RTX și tehnologia NVIDIA Iray în viewport.

De asemenea, aplicarea corecțiilor de culoare, folosind Lumetri Color și funcția Glow a beneficiat de accelerare din partea plăcii video.

De asemenea, NVIDIA anunță disponibilitatea sistemelor certificate Studio în România. Sistemele NVIDIA GeForce RTX Studio sunt dedicate creatorilor de conținut, fie că sunt la început de drum sau veterani ai industriei, ajutându-i să-și realizeze viziunea creativă mai rapid și mai eficient. Sistemele sunt disponibile la partenerii locali F64 și ITDirect.

Etichete: , , , ,