Coca-Cola a dezvăluit camioanele sale pregătite pentru livrări fix în aceeaşi perioadă în care Pepsi a dezvăluit flota sa de camioane Tesla Semi. Totul pare să fie o mişcare abilă de trolling din partea gigantului băuturilor carbogazoase, cel cu logo roşu.
Pepsi îşi va începe operaţiunile pe bază de Tesla Semi pe 1 decembrie. Renault Trucks este producătorul noilor camioane de livrări Coca-Cola, arhicunoscute în toată lumea pentru roşul specific, logo şi apariţiile în reclamele de Crăciun. Renault ironizase deja lansarea seriei Semi de la Tesla, care a întârziat destul de mult. Pepsi s-a ocupat şi de pregătirea unei staţii Megacharger pentru acest proiect, iar Coca-Cola a început deja operaţiunile cu noile sale camioane electrice în Belgia.
Elon Musk ne tot amăgeşte cu camioanele Tesla Semi din 2017, deci au întârziat mult. Totuşi, primele 15 unităţi vor fi livrate pe 1 decembrie spre primul client, Pepsi. Renault Trucks a postat pe Twitter şi un clip ironic, în care prezintă un camion electric Coca-Cola care deja a rulat în Belgia. Modelele folosite acolo sunt E-Tech D et D Wide, care vin totuşi cu o autonomie mai scăzută decât Tesla Sem.
Camioanele au camere cu captură la 360 de grade, pentru a elimina unghiuri moarte, o uşa transparentă pe partea pasagerului şi o boxă foarte puternică pentru a avertiza pietoni şi biciclişti. Camioanele Renault au autonomie de 200 de kilometri cu o singură încărcare, faţă de 150 de kilometri pentru cele pe diesel. Renault afirmă că dezvoltă deja o infrastructură solidă în Europa pentru încărcare şi speră să aibă un rival pe măsura lui Tesla Semi în 2023.
Între timp Tesla promite autonomie de 800 de kilometri de la camioanele sale.