Electronic Arts a dezvăluit astăzi primele imagini cu EA SPORTS FC, introducând noua viziune de brand, identitate și logo ale înlocuitorului seriei FIFA. Aceasta va deveni platforma EA SPORTS unde vor fi create, inovate și dezvoltate noi experiențe de fotbal, conectând totodată milioane de fani prin intermediul consolelor, dispozitivelor mobile, online sau al produselor esports.
În următoarele zile, brandul EA SPORTS FC își va face debutul în peste 100 de meciuri ale celor mai mari ligi din lume. Fanii fotbalului vor vedea pentru prima dată noua identitate de brand în acțiune, prin intermediul partenerilor EA SPORTS, precum: Premier League, LaLiga, Bundesliga, Serie A, Ligue 1, WSL, NWSL, CONMEBOL și mulți alții. Voci din întreaga lume a fotbalului global se alătură EA SPORTS pentru a da startul unei noi ere a jocului, sute de ligi, branduri și atleți distribuind astăzi logo-ul EA SPORTS FC pe platformele lor.
„Acum începe povestea EA SPORTS FC. Avem la bază 30 de ani de leadership, în care am creat experiențe ce au adus laolaltă comunitatea globală a fotbalului și vom continua să punem fanii pe primul loc și în viitor. EA SPORTS FC va fi un simbol al sportului, un simbol al inovației și al schimbării și suntem nerăbdători să le dezvăluim fanilor în luna iulie mai multe despre viitorul vizat.”, Nick Wlodyka, SVP & GM, EA SPORTS FC.
Noul branding este inspirat direct de joc și de o formă dominantă în cultura fotbalului, care reprezintă sportul în multiple dimensiuni, mai exact triunghiul. De la pase la faze fixe, această formă este adânc înrădăcinată în ADN-ul experiențelor de fotbal EA SPORTS; de la unghiurile izometrice de la prima noastră experiență 8-bit la poligoanele triangulate din fiecare pixel ale celor mai recente jocuri, dar și simbolul emblematic al jucătorilor, care apare deasupra fiecărui atlet în fiecare meci. Mai multe detalii despre identitatea de brand și limbaj de design, aici.
Fanii vor avea acces la peste 19.000 de jucători licențiați, 700 de echipe și 30 de ligi, iar cu sprijinul a peste 300 de parteneri globali din fotbal, experiența va fi extinsă și spre fotbalul feminin și echipe de amatori.