Brandul românesc Tellur vrea să se extindă pe piața internațională

Tellur, brandul românesc de smart-tech, participă în calitate de partener principal la Channel Summit EMEA, unul dintre cele mai importante evenimente de tech & consumer technology din Europa. Evenimentul are loc în Monaco, în perioada 15 mai – 16 mai și oferă multiple oportunități pentru extinderea pe noi piețe.

Participarea noastră la unul dintre cele mai importante evenimente europene dedicate tehnologiei și domeniului IT este un pas firesc, natural și, totodată, o oportunitate excelentă de conectare cu alți profesioniști din industrie. Rolul nostru acolo este de a evalua și analiza alte țări în care putem extinde produsele TELLUR. Suntem parte din acest ecosistem datorită viziunii brandului – expansiunea internațională – și, mai ales, prin prisma portofoliului de produse pe care îl inovăm constant. Ne dorim să fim permanent conectați cu alte branduri internaționale și să plasăm produsele TELLUR în contexte în care putem simplifica nevoile actuale și viitoare ale consumatorilor.”, a povestit George Barbu, CEO-ul companiei.

Participarea Tellur la Channel Summit EMEA face parte dintr-un plan amplu de extindere a prezenței internaționale și de a explora noi piețe, adiacente celor 33 de țări în care brandul este deja prezent. În ceea ce privește portofoliul, Tellur va prezenta produse din toate cele patru categorii dezvoltate: Smart, Green, Mobile și Office. Unul dintre pilonii principali de promovare va fi Tellur Green, ce coincide cu viziunea pe termen lung a companiei: până în anul 2030, cel puțin 85% dintre produsele dezvoltate vor fi aliniate la cele mai înalte standarde de protecție a mediului înconjurător.

Alături de echipa mea, organizez acest tip de eveniment de peste 20 de ani.  Anul trecut au fost prezenți la Summit peste 400 de participanți, 70 de expozanți din 25 de țări și peste 200 de cumpărători din 50 de țări. Într-un context de creștere a pieței de tech, suntem convinși că evenimentul de anul acesta va fi încununat de succes, având în vedere focusul nostru orientat către calitate și nu cantitate. Ne bucură și onorează prezența TELLUR, un brand care inovează și se extinde cu rapiditate datorită unui portofoliu de produse orientat către consumator, dar și către o lume sustenabilă.”, a declarat Farouk Hemraj, CEO Channel Hub.

Parte din agenda Summit-ului, Tellur va fi activ și la secțiunea ”Pitch your product”, un concurs dedicat inovației și tehnologiei. Unul dintre produsele promovate în cadrul acestei categorii este Pet Feeder, o noutate în portofoliul companiei românești. Acest produs este proiectat pentru a face hrănirea animalelor de companie mult mai simplă și confortabilă. Cu ajutorul tehnologiei avansate, Pet Feeder-ul poate fi programat pentru a distribui cantități precise de hrană în momente specifice ale zilei, fiind, astfel, o modalitate eficientă de hrănire a animalelor de companie.