Energy Expo - Join the revolution

Cât cheltuie pe cumpărături online generațiile: GenZ vs Millennials

Scris de | 2 august, 2023
Cât cheltuie pe cumpărături online generațiile: GenZ vs Millennials

Klarna anunță rezultatele unui studiu despre obiceiurile de cumpărare ale GenZ și Millennials. Datele evidențiază modul în care cele două generații se raportează la procesul de cumpărare, de la cercetarea opțiunilor și până la modul în care preferă să plătească.

De obicei, procesul de cumpărare începe prin căutarea produsului sau produselor dorite. Românii care fac parte din generația Z și Millennials preferă în mod clar să își înceapă cercetarea online: 80% dintre respondenții GenZ și 89% dintre respondenții Millennials declară că își alocă de obicei un timp pentru a se informa, înainte de a cumpăra efectiv. În ceea ce privește plata achizițiilor lor, în special pentru produsele mai scumpe, atât GenZ (43%) cât și Millennials (45%) ar alege un serviciu de plată fără dobândă de tipul Buy Now Pay Later (precum Klarna), în locul cardului de credit tradițional.

În medie, cele trei categorii de top preferate atât de GenZ, cât și de Millennials sunt: Îmbrăcăminte și încălțăminte, Electronice și Entertainment – indiferent dacă analizăm achizițiile online sau pe cele din magazine fizice. O altă similitudine între aceste două generații este că 63% dintre GenZ și același procent dintre Millennials plănuiesc să cheltuiască mai mult în magazinele fizice, cu toate că 93% dintre GenZ și 83% dintre Millennials fac cumpărături online cel puțin o dată pe lună.

Referitor la suma de bani pe care aceste două generații o cheltuiesc online, găsim alte similitudini: 79% dintre respondenții GenZ cheltuiesc între 51 și 2000 de lei în fiecare lună, cu o valoare medie a achizițiilor între 550 și 600 de lei, în timp ce, pentru Millennials, procentul crește la 82%, cu o valoare medie a achizițiilor între 750 și 800 de lei.

În ultimii doi ani, Klarna și-a extins prezența în Europa Centrală și de Est, cu branduri locale și internaționale de top care integrează opțiunile sale flexibile de plată. Această integrare a sporit numărul de peste 500.000 de parteneri comercianți ai Klarna din întreaga lume. În România, Klarna a fost lansată în iunie 2023, cu parteneri precum ABOUT YOU, Tommy Hilfiger, BSB Fashion, Zoot și Footshop.

Etichete: , , , ,