Noutățile anunțate de Nvidia pentru această săptămână

Scris de | 2 noiembrie, 2023
Noutățile anunțate de Nvidia pentru această săptămână

Săptămâna trecută, Alan Wake 2 a impresionat cu grafica powered by NVIDIA DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction. Săptămâna aceasta Call of Duty: Modern Warfare III se lansează cu NVIDIA DLSS 3.5 și NVIDIA Reflex, toate prin intermediul celui mai nou Game Ready Driver pentru Call of Duty: Modern Warfare III. 

Call of Duty: Modern Warfare III este cap de listă pentru cele 8 noi jocuri cu DLSS, printre care Desynced, Jusant, RIPOUT, RoboCop: Rogue City, The Talos Principle 2 și altele. Mai mult, Ray Reconstruction din DLSS 3.5 vine în NVIDIA Omniverse. 

Call of Duty: Modern Warfare III se lansează cu DLSS 3, Reflex și altele

Early access pentru campania din Call of Duty: Modern Warfare III începe pe 2 noiembrie pentru toți cei care au făcut precomandă, cu lansarea completă urmând pe 10 noiembrie. Gamerii GeForce pot crește numărul de cadre pe secundă cu DLSS 3 accelerat de AI sau pot maximiza calitatea imaginii cu DLAA. Iar gameplay-ul devine și mai fluid datorită integrării NVIDIA Reflex în Call of Duty: Modern Warfare III încă din prima zi.

NVIDIA DLSS 3

În benchmark-ul integrat din Call of Duty: Modern Warfare III, cu toate setările la maxim la 4K performanța este crescută, în medie, de 1.8X atunci când DLSS 3 este activat, permițând gameplay la setări maxime la peste 100 FPS pe GeForce RTX 4070, și până la 200 FPS pe GeForce RTX 4090. 

La 1440p DLSS 3 sporește performanța de 1.6X, lucru care permite gameplay la 100+ FPS pe întreaga gamă de plăci video GeForce RTX seria 40, și gameplay de până la 240 FPS pe GeForce RTX 4090. 

La 1080p, DLSS 3 multiplcă performanța de 1.5X și îți permite să atingi pragul de frame rate demn de esports pe toate plăcile video GeForce RTX seria 40 și să atingi cel mai înalt refresh rate pe GeForce RTX 4090, care atinge rezultate de 300 FPS.

Pentru gamerii care sunt în mișcare DLSS 3 crește performanța de 1.6X atât la 1080p, cât și la 1440p, lucru care oferă un număr crescut de cadre pe secundă pe laptopuri, ajungând la 230 FPS pe laptopurile cu GeForce RTX 4090.

Call of Duty: Modern Warfare III și NVIDIA Reflex

Câteodată numită și „lag de sistem”, latența sistemului este timpul scurs până când o acțiune se întâmplă pe ecran, iar acest lucru poate influența, spre exemplu, cât de repede vezi inamicul. Latența sistemului este critică în jocuri competitive de tip multiplayer, unde scăderea latenței cu Reflex oferă posibilitatea de a ținti mai repede, de a reacționa mai repede și de a avea o mai bună precizie în jocuri competitive.

Împreună cu numărul crescut de cadre pe secundă oferind de DLSS și latența scăzută oferită de Reflex, gamerii competitivi beneficiază de experiența definitivă în Call of Duty: Modern Warfare III pe PC-uri și laptopuri  cu plăci video GeForce RTX seria 40.

Etichete: , , ,