Da, tocmai citești încă o știre despre Apple Vision Pro, produsul tech al momentului în lume, deși nici măcar nu e disponibil în vreo altă țară din lume în afara Statelor Unite. De data asta, nu vorbim chiar de vești pozitive, deoarece mai mulți dintre clienții care au achiziționat un Vision Pro încă din primul val au ales să returneze deja gadget-ul. Printre motivele de care aceștia s-au plâns s-au regăsit dimensiunile produslui și faptul că nu este deloc confortabil de purtat vreme de perioade mai îndelungate.
Foarte mulți dintre cei care au ales să profite de politica Apple, una care permite retururile în maxim 14 zile pe sistemul „no questions asked”, au spus că device-ul le-a provocat dureri moderate de cap, dar și senzații de rău de mișcare.
Desigur, toate aceste lucruri depind de la om la om, iar cei afectați nu reprezintă nicidecum o majoritate. Însă efectele negative pot fi chiar mai grave, iar unii utilizatori au descris cum li s-au spart vene din globul ocular în timpul folosirii headset-ului.
Cum spuneam și mai devreme, fiecare individ este unic în felul său, iar atunci când o tehnologie de tip wearable este scalată spre producția de masă, inevitabil vor interveni unele probleme. Așa cum vedem la smartwatch-uri, acolo unde unele pot fi prea grele, sau prea strânse ăe încheieturile unora dintre utilizatori, sau la inelele inteligente de genul Oura Ring, care pot da peste clienți care se situează între măsuri.
Cam slab și în ceea ce privește productivitatea
Însă nu numai confortul se situează în topul problemelor pe care utilizatorii nemulțumiți de Vision Pro le-au declarat. Un altul este faptul că un astfel de produs nu justifică prețul destul de piperat, nefiind prea strălucit nici în ceea ce privește productivitatea, dar nici în ceea ce privește componenta de entertainment.
Pur și simplu, nu se descurcă destul de bine în aceste scenarii, și probabil că atunci când aceste probleme se adună, unii fani Apple pur și simplu nu văd rostul de a păstra Vision Pro, în detrimentul unui retur.