Samsung atacă Apple din nou, cu o parodie la reclama „Crush”, folosind tableta Tab S9 Ultra

Scris de | 16 mai, 2024
Samsung atacă Apple din nou, cu o parodie la reclama „Crush”, folosind tableta Tab S9 Ultra

Samsung are obiceiul să reacționeze la acțiunile companiei Apple într-un mod în care, eventual, se întoarce împotriva sa. Mai ține mine cineva seria de reclame în care Samsung făcea haz de faptul că Apple a scos jack-ul de căști și era apoi nevoie de un „adaptor” pentru a încărca și asculta muzică simultan? Ei bine, exact asta a făcut și Samsung la jumătate de an de la reclama respectivă, spre surprinderea fanilor care au râs atunci când Apple făcea asta. Acum, compania încearcă să primească același tip de aplauze online parodiind reclama „Crush”, pentru care Apple și-a cerut deja scuze.

Samsung spune că nu încearcă să „strivească creativitatea”

Pe contul de pe rețeaua de socializare X, Samsung a publicat un clip în care dorește să zică că produsele sale nu încearcă să „strivească” creativitatea, ci să o încurajeze. Practic, Samsung a recreat hala în care Apple a filmat distrugerea obiectelor „creative”. Spot-ul este scurt, de doar jumătate de minut și arată cum o persoană își face loc printre distrugerea cauzată de Apple, găsește chitara din reclamă, care, cumva a scăpat aproape intactă și începe să cânte, urmărind notele muzicale de pe un portativ. Este dezvăluit însă că acel portativ nu era pe hârtie, ci era afișat pe o tabletă Samsung Galaxy Tab S9 Ultra.

Sigur, reclama de la Samsung este ceva mai „low budget” și se vede că a fost realizată doar ca o reacție la reclama de buget înalt de la Apple. Totuși, în timp ce Apple laudă iPad-urile cu funcționalitatea tabletelor sale care pot face practic „totul” (oferind chiar și performanță mai înaltă decât majoritatea laptop-urilor sale MacBook), Samsung ne arată cum tableta sa, de asemenea foarte scumpă (pornește de la 5.500 lei și ajunge și la 10.000 lei în varianta de top), este folosită practic pentru a înlocui o foaie de hârtie pe care sunt afișate portative.

Cumva, mesajul este de asemenea destul de ciudat. Sigur, Samsung nu vrea să „distrugă creativitatea”, dar tabletele sale nici nu sunt prezentate aici drept un instrument care să o încurajeze în mod special. Culmea este că acestea sunt cam singura alternativă reală din piață la ceea ce vinde Apple, oferind chiar și capabilități extra, precum un mediu desktop DeX care permite transformarea acestor dispozitive în adevărate computere de productivitate. Mai mult, la final tabletele Tab S9 sunt lăudate că au „Galaxy AI”. Comunitatea de creativi din toată lumea și-a exprimat în repetate rânduri dezacordul în legătură cu utilizarea inteligenței artificiale pentru a crea artă, întrucât algoritmii AI care „generează” artă sunt antrenați (de multe ori gratuit sau ilegal) tot pe artă creată de oameni.

Din păcate, în acest caz, Samsung nu încearcă să își arate avantajele sale, ci doar arată cu degetul spre o greșeală de ton în comunicarea Apple.

Etichete: , , , ,