Netflix a anunțat care vor fi primele două orașe în care va deschide noile sale Netflix Houses, centre uriașe de entertainment (asemănătoare mallurilor), începând cu 2025. Locațiile celor două vor fi în King of Prussia (Pennsylvania) și în Dallas și vor avea mai multe magazine de cumpărături, restaurante și centre de activități legate de francizele celebre ale streamer-ului, precum Bridgerton, Stranger Things și Squid Game.
Netflix Houses sunt o extindere logică, ca urmare a unor experiențe anterioare create de gigantul american, tot pe baza unor seriale din „tolba” sa. Acelea au fost însă experiențe temporare, precum un magazin Stranger Things deschis pe Champs-Elysees, în Paris, pentru o scurtă perioadă. Netflix vrea să creeze diverse experiențe „pentru a explora poveștile și personajele tale favorite în afara micului ecran tot timpul anului”.
Interesant este că Netflix nu vede aceste locații de retail permanente ca fiind un nou segment de business important. În schimb, ținta sa este de a le folosi ca forme de marketing pentru a stârni interesul fanilor cu privire la francizele sale, un fel de element de suport pentru afacerea principală a streamer-ului. „La un Netflix House, te vei putea bucura de experiențe imersive cu update-uri constante, vei avea parte de terapie de retail, și vei putea gusta – literalmente – din filmele și serialele tale favorite de pe Netflix printr-o ofertă unică de mâncăruri și băuturi”, a declarat Marian Lee, CMO (chief marketing officer) al Netflix. „Am lansat peste 50 de experiențe în 25 de orașe, iar Netflix House reprezintă noua generație din oferta noastră diversă. Locațiile vor aduce poveștile noastre iubite la viață în noi moduri neașteptate”.
În afara fiecărui Netflix House, vei putea vedea sculpturi și picturi murale ale personajelor din cele mai populare titluri de pe Netflix, informează streamer-ul. Drept exemplu cu privire la ce te poți aștepta de la aceste locații, Netflix te încurajează să îți „imaginezi că valsezi cu partenerul tău la un cover orchestral al unei piese de Taylor Swift într-o replică a unui set din Bridgerton – și apoi după colț poți să particip în provocarea podului de sticlă din Squid Game.” Sounds fun, cred. Vizitatorii ar putea apoi să mănânce la un restaurant un meniu inspirat din show-urile Netflix și apoi să meargă la un magazin unde să cumpere „acel tricou cu Hellfire Club pe care l-ai dorit dintotdeauna”. Cred totuși că l-am văzut și în Primark și H&M 🙂