Zilele brand-ului Tazz sunt numărate în România, întrucât tranzacția prin care eMAG a vândut compania de livrări de mâncare la domiciliu a fost finalizată, anunță Wolt. Noul proprietar al Tazz, anunță că va intra pe piața din România în cursul acestui an, ceea ce înseamnă că aplicația Tazz va dispărea, fiind înlocuită cu aplicația Wolt. Nu este clar însă dacă schimbarea se va face cu un simplu update al aplicației, sau dacă clienții vor trebui să instaleze o aplicație nouă.
Operațiunile Tazz vor fi mutate sub brandul Wolt în 2025
Wolt a apărut în 2014 în Finlanda și aparține din 2022 de DoorDash International, una dintre cele mai mari companii din lume care operează servicii de livrare de mâncare la domiciliu. Achiziția Tazz reprezintă consolidarea operațiunilor Wolt în această zonă a Europei, brand-ul finlandez fiind prezent deja în 28 de țări din cele 30 în care DoorDash operează.
„România este o piață mare și dinamică, iar Tazz a construit o platformă impresionantă, cu relații puternice cu clienții și o cunoaștere profundă a pieței locale,” a declarat Miki Kuusi, CEO Wolt și Șef al DoorDash International. „Suntem încântați să ne unim forțele cu Tazz, valorificând punctele noastre comune pentru a crea experiențe și mai bune pentru clienți, comercianți și curieri din România. Așteptăm cu nerăbdare această călătorie împreună și introducerea brandului Wolt în România mai târziu în acest an.”
În urma achiziției Tazz, serviciul de livrări care va fi redenumit în Wolt, va fi condus tot de către Alin Șerban, actualul CEO al companiei. De asemenea, Wolt dorește să păstreze toate parteneriatele cu restaurante, supermarket-uri și parteneri care sunt acum listați în aplicația Tazz.
Un alt lucru care nu se va schimba, cel puțin momentan, este integrarea cu abonamentul eMAG Genius, care asigură transport gratuit de la anumite restaurante partenere. Wolt și eMAG spun că au un parteneriat pe termen lung în acest sens. Tazz este disponibil acum în 35 de orașe din România. Nu au fost oferite informații noi despre extinderea serviciilor și în alte localități.
„Suntem încântați să colaborăm cu Wolt și să ducem Tazz la următorul nivel,” a declarat Alin Șerban, CEO Tazz. „Cu accentul pe tehnologie de clasă mondială, experiența clienților și excelența serviciilor locale, acest parteneriat ne deschide uși pentru a inova și a ne extinde ofertele. La Tazz, suntem mândri de ceea ce am realizat ca echipă și entuziasmați de oportunitățile care ne așteaptă ca parte a Wolt.”
De altfel, nu avem nici un termen pentru tranziția de la Tazz la Wolt. Cu siguranță însă, echipa Wolt va comunica din timp noile modificări și va îndruma utilizatorii prin acest proces, așa cum s-a întâmplat și cu alte achiziții din piața de livrări la nivel local, precum atunci când Food Panda a fost cumpărat de Glovo, iar utilizatorii aplicației „roz” au fost îndrumați să se mute pe cea galbenă.