ChatGPT aduce Deep Research și pe abonamentele mai ieftine de 200 de dolari, dar cu limite

Scris de | 26 februarie, 2025
ChatGPT aduce Deep Research și pe abonamentele mai ieftine de 200 de dolari, dar cu limite

ChatGPT continuă să aducă funcțiile de pe abonamentele foarte scumpe pe cele mai accesibile. Deep Research, capabilitatea lansată în urmă cu doar câteva săptămâni pentru a realiza rapoarte complexe folosind date publice de pe internet cât și informațiile pe care a fost antrenat AI-ul, este acum disponibilă utilizatorilor care plătesc pentru abonamentele Plus, Team, Enterprise și Edu. Desigur, există câteva limitări față de versiunea disponibilă în abonamentul Pro de 200 de dolari pe lună.

Deep Research este o unealtă avansată AI pentru realizarea de rapoarte complexe

Toți cei care doresc să creeze rapoarte complexe cu Deep Research vor putea face asta folosind noul buton din bara de chat din ChatGPT de pe versiunea Web sau din aplicația de mobil sau desktop. Limitarea este că poți realiza doar 10 astfel de rapoarte în fiecare lună, față de 120 cât permite abonamentul Pro. 

Un raport Deep Research poate fi despre orice. AI-ul caută pe internet date despre subiectul dorit și le structurează în așa fel încât să fie ușor de parcurs. Datele sunt apoi analizate și pot fi puse întrebări suplimentare pentru a extrage informațiile relevante de care ai nevoie. Un raport Deep Research ar putea fi un bun punct de pornire pentru un nou proiect sau pentru un studiu de piață în diverse domenii.

Concurentul principal al OpenAI, Google, a lansat recent alternativa sa de tip Deep Research în abonamentele plătite „Gemini Advanced”. Generarea unui astfel de raport durează însă chiar și zeci de minute, ceea ce înseamnă că este folosită o putere mare de procesare pentru adunarea informațiilor, structurarea și analizarea lor.

Astfel, este greu de crezut că această funcție, atunci când va fi disponibilă în versiunea gratuită de ChatGPT, va putea fi folosită prea des de către utilizatori. 

Etichete: , ,

Sursa: TechCrunch