Noi telefoane Alcatel ar putea fi lansate anul acesta după ce brandul a fost achiziționat de TCL. A trecut ceva vreme de la ultimele modele lansate sub acest brand.
Noi telefoane Alcatel
Se pare că TCL a păstrat marca Alcatel în ultimii ani. Este vorba de marca pentru telefoane, nu partea de rețelistică a Alcatel. Compania chineză a licențiat marca direct de la Nokia, iar acum este aproape gata să relanseze acest brand. Deocamdată va fi doar o lansare regională, dar în funcție de cum vor evolua vânzările putem vedea o revenire a unui mare brand din trecut. Ultimul care a făcut valuri a fost Alcatel OneTouch Star. Compania a mai lansat telefoane până în 2022, când a lansat Alcatel 1B, cel din fotografia de mai sus.
Deocamdată, curând, vor fi lansate primele telefoane Alcatel în India. Au pregătit o întreagă gamă de smartphone-uri Alcatel, care vor face parte din inițiativa „Made in India”. De asemenea, brandul va stabili o rețea de service-uri la nivel național, iar linia de produse va încorpora câteva inovații brevetate fără nume.
În ceea ce privește designul, compania promite că dispozitivele urmează să fie „influențate de estetica franceză”. Alcatel va paria pe smartphone-uri dotate cu un stylus și dorește să se poziționeze pentru a oferi funcții premium la prețuri bune. Smartphone-urile vor combina „designul, funcționalitatea și experiența utilizatorului”. Din păcate, nu există alte detalii în acest moment, dar iată ce au de spus doi oficiali ai mărcii.
„La Alcatel, viziunea noastră pentru India este de a democratiza inovația făcând funcții premium accesibile unui public mai larg. Dispozitivele noastre se îmbină perfect cu stilul și performanța, găzduind deopotrivă pasionații de tehnologie, aspiranții urbani, consumatorii atenți la modă și nomazii digitali. Credem că tehnologia nu trebuie doar să fie puternică, ci și să reflecte cele mai recente tendințe și suntem încântați să introducem produse care întruchipează această filozofie pe piața indiană”, a spus Atul Vivek, Chief Business Officer Alcatel.
„Pe măsură ce ne extindem prezența în India, din prima zi am îmbrățișat inițiativa „Made in India”, concentrându-ne pe producția locală. Prin producerea dispozitivelor noastre în țară, ne propunem să îmbunătățim eficiența lanțului de aprovizionare, să asigurăm o calitate superioară și să contribuim la ecosistemul tehnologic în creștere din India. Această mișcare strategică nu numai că întărește angajamentul nostru față de piața indiană, dar ne consolidează și misiunea de a face tehnologia de ultimă oră mai accesibilă și mai accesibilă pentru consumatori”, a adăugat Ansh Rathi, Chief Operating Officer.