Conform unor postări din comunitatea Samsung, cea mai recentă actualizare Galaxy A56 cauzează unele probleme tehnice. Utilizatorii au raportat că telefoanele intră într-un ciclu de restartări (bootloop), iar câțiva spun că terminalele au fost blocate complet (bricked). Deocamdată nu există o soluție, deci recomandarea ar fi să așteptați cu actualizarea.
Actualizare cu probleme pentru Galaxy A56
Cea mai recentă actualizare software pentru Samsung Galaxy A56 le dă bătăi de cap utilizatorilor care s-au grăbit să o efectueze. Actualizarea în sine nu este majoră și aduce câteva îmbunătățiri minore experienței software, cea mai notabilă fiind posibilitatea de a lansa Gemini printr-o apăsare lungă a butonului de pornire.
Conform forumului Samsung, după instalarea actualizării, unii utilizatori raportează bootloop-uri, practic telefoanele se restartează la nesfârșit devenind inutilizabile. Sunt și câteva informații despre unele modele care s-au blocat de tot (bricked). Vestea proastă este că Samsung nu a recunoscut încă problema, dar vestea bună este că soluția găsită de utilizatori este relativ simplă. Trebuie doar să opriți telefonul, să scoateți cartela SIM și să porniți din nou telefonul. După ce sistemul de operare pornește, reintroduceți cartela SIM.
Interesant este că actualizarea a ajuns la Galaxy A26 și A36, dar nu au fost raportate astfel de probleme.
Samsung a anunțat recent că modelele din seria Galaxy A vor primi opțiunea de a activa asistentul de inteligență artificială Gemini de la Google prin intermediul butonului de pornire, prin apăsarea și menținerea apăsatului acestuia. Funcția a fost deja instalată pe flagship-urile din seria Galaxy S.
Funcția devine disponibilă prin actualizare pe Galaxy A56, Galaxy A36 și Galaxy A26. Samsung și Google au colaborat pentru a oferi experiențe de inteligență artificială fluide, intuitive și semnificative, făcând cea mai recentă tehnologie mai accesibilă pentru mai mulți utilizatori. „Suntem încântați că utilizatorii seriei Galaxy A vor putea acum activa Gemini mai rapid și mai natural printr-un gest simplu care aduce suport inteligent în fluxul sarcinilor zilnice”, spune Jay Kim, vicepreședinte executiv și director al biroului de experiență a clienților, Mobile eXperience Business la Samsung Electronics.