Marathon, jocul creat de Bungie, studioul celebru pentru seria Halo, nu se va mai lansa în septembrie. De fapt, nu avem nicio idee când se va lansa, pentru că studioul a anunțat că shooter-ul este amânat pe termen nedefinit. „Ne folosim de acest timp pentru a permite echipei să creeze o experiență intensă, în jurul căreia un joc ca Marathon este construită” se arată în comunicarea oficială a companiei.
Bungie vrea să încorporeze feedback-ul jucătorilor din testele closed alpha, desfășurate între 23 aprilie și 4 mai. Compania va continua testele în regim închis în următoarele luni și vrea să găsească elementul principal care face jocul să se simtă special. Momentan, Marathon este văzut de Bungie ca o combinație de survival, mystery, challenge-uri și luptă. Una dintre priorități ar fi introducerea unor întâlniri cu AI ceva mai provocatoare, și o fidelitate vizuală mai bună, precum și un ton mai întunecat, similar cu jocurile din anii 90.
Luna trecută, Marathon a avut parte de un moment de publicitate negativă, pentru că dezvoltatorul a recunoscut că versiunea alpha a jocului a folosit artă furată de unul dintre artiștii echipei, fără știrea sa. Incidentul nu a fost menționat în ultimul comunicat, dar este posibil ca și acesta să fie unul dintre motivele pentru amânarea jocului.
În plus, cei care au testat jocul au avut destul critici. „Prin fiecare comentariu și conversație pe care am purtat-o cu voi pe social media sau pe Discord, vocea voastră a fost tare și clară. Am înțeles și știm că avem nevoie de mai mult timp pentru a transforma Marathon într-un joc care să vă reflecte pasiunea” mai notează Bungie. Următorul update, alături de o nouă dată de lansare, ar urma să vină în această toamnă.