Primăria Sectorului 3 anunță servicii exclusiv online. De la 30 iunie nu vor mai fi ghișee fizice

Scris de | 26 iunie, 2025
Primăria Sectorului 3 anunță servicii exclusiv online. De la 30 iunie nu vor mai fi ghișee fizice

Primăria Sectorului 3 din București a anunțat că începând cu data de 30 iunie, interacțiunea acesteia cu publicul se va desfășura exclusiv în mediul online. Asta înseamnă că toate serviciile de registratură care anterior puteau fi realizate și fizic, în persoană, au fost digitalizate. Scopul este eficientizarea relației dintre autorități și cetățeni.

Toate cererile și documentele către Primăria Sectorului 3 vor fi depuse exclusiv prin platforma sa online

Cetățenii care locuiesc în Sectorul 3 trebuie astfel să își înscrie un cont pe portalul oficial al primăriei, sau din aplicația dedicată (disponibilă pe iOS și Android). Contul poate fi creat cu o adresă de e-mail, dar există și opțiunea de autentificare cu alte conturi ale instituțiilor guvernamentale, precum Ghiseul sau ROeID pe care cetățenii ar putea să le dețină deja.

„Prin portalul de servicii electronice, Primăria Sectorului 3 asigură accesul online la servicii publice și fluxuri de lucru digitalizate din cadrul instituției. Acesta reprezintă o variantă alternativă de furnizare a serviciilor, care să nu mai necesite prezența la ghișee a solicitanților, și se adresează cetățenilor, persoanelor juridice, oferind posibilitatea accesării unor servicii sub format electronic, prin depunerea de acte necesare și eliberarea de documente în format electronic, programări/rezervări online.

Serviciile electronice pot fi accesate pe prima pagină a site-ului instituției, www.primarie3.ro. Pentru a utiliza Serviciile Electronice sunt necesare crearea unui cont pe site și deținerea unei semnături electronice. Dintre categoriile de servicii disponibile prin intermediul portalului amintim: activități comerciale, urbanism, utilități publice, taxe și impozite.”, anunță Primăria Sector 3 prin intermediul unui comunicat de presă.

Solicitările online ale cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei, eliminând astfel anumite întârzieri care ar putea avea loc între ghișeele fizice și departamentele la care trebuie să ajungă documentele. Platforma online permite urmărirea stadiului sesizărilor depuse, iar actualizările vin în timp real pe e-mail, în aplicație și pe harta web.

Etichete: , , ,

Sursa: Primarie3.ro