Inginerii care lucrează la scuterele electrice Bo s-au cunoscut în timp ce lucrau pentru divizia de inginerie avansată de la echipa de F1 Williams. Misiunea lor a fost să își folosească cunoștințele despre proiectarea și construirea unora dintre cele mai rapide mașini din lume pentru a construi un scuter electric mai bun.
Cea mai rapid trotinetă electrică
Compania a dezvăluit astăzi Turbo, o versiune îmbunătățită a trotinetei electrice standard Bo, cu o viteză maximă potențială de peste 160 km/h și o autonomie de până la 240 km.
Turbo este echipată cu două motoare de 24.000 W și o baterie de 1.800 Wh. Bineînțeles, având în vedere accentul pus de Bo pe siguranță și echilibru, scuterul are admisii de aer în stil F1 pentru a menține atât componentele electronice, cât și frânele răcite.
Având în vedere greutatea redusă a scuterului, Bo susține că are un raport putere-greutate mai mare decât un hipercar precum Bugatti Veyron. Trotineta fost deja testată de fostul pilot profesionist de BMX, Tre Whyte. Deși nu a reușit încă să depășească bariera de 160 km/h, compania crede că acest lucru nu este departe.
Desigur, compania a anunțat Turbo ca o modalitate de a atrage atenția lumii asupra unui alt produs. Producătorul de trotinete Bo a anunțat de fapt disponibilitatea scuterelor sale în SUA. Clienții americani pot comanda acum un Bo M, cu livrare disponibilă la un moment dat în august 2025. Dacă doriți modelul standard Bo M, cu o autonomie de 40 de kilometri, acesta va costa 1.990 de dolari, în timp ce M2, cu o autonomie de până la 65 de kilometri, costă 2.490 de dolari. Și, dacă sunteți genul de persoană care crede că deținerea unui scuter care poate merge la vitezele unei mașini de stradă este o idee bună, veți putea cumpăra de fapt un Turbo: vă va costa cel puțin 29.500 de dolari, prima livrare urmând să meargă la un colecționar din Madrid anul viitor. Trotineta va fi livrată înainte de marele premiu F1 inaugural din acest oraș. La nivel mediu pentru pasionații de extreme există și trotineta Red Bull.