Evomag anunță oficial startul campaniei sale de Black Friday pentru sezonul 2025. Magazinul online pornește cele mai mari reduceri din an ale sale pe 24 octombrie, iar finalul va fi abia pe 9 noiembrie. Sunt promise reduceri de până la 70% din prețurile standard, iar reducerile vor fi schimbate aproape săptămânal. La fel ca în cazul altor magazine care au anunțat deja camapania de Black Friday, și evomag va organiza totul în trei etape succesive: 24-30 octombrie, 31 octombrie – 6 noiembrie și 7-9 noiembrie. Campania finală coincide cu ziua „oficială” de Black Friday, anunțată deja de câteva săptămâni de eMAG.
Avem deja o listă cu cele mai importante reduceri la produse considerate „vedetă” din primul episod de reduceri (24-30 octombrie)
- Samsung Galaxy A06 – reducere de 11%, preț final 399,99 lei;
- Samsung Galaxy Buds FE R400 – reducere de 16%, preț final 269,99 lei;
- TV QLED TCL – reducere de 15%, preț final 1.099 lei
- Candy mașină de spălat rufe 10kg – reducere de 22%, preț final 1.199 lei;
- Aspirator Karcher KWD 3 – reducere de 9%, preț final 299,99 lei;
- Trotinetă electrică Etwow S2 Booster – reducere de 15%, preț final 1.999,99 lei;
- Uscător de păr Dyson Supersonic HD07 Gift Edition – reducere de 13%, preț final 1.999,99 lei;
- Cameră video de acțiune GoPro MAX 360 – reducere de 13%, preț final 1.299,99 lei;
- Laptop Lenovo V15 – reducere de 7%, preț final 2.499 lei;
- SSD Samsung 870 EVO 1TB – reducere de 13%, preț final 469,99 lei;
- Mateko Purificator de aer MAP-KH-U3365-H33W – reducere de 70%, preț final 179,99 lei;
- Perie electrică Revlon One Step Double Straight RVST2204E – reducere de 50%, preț final 99,99 lei.
Cele mai mari reduceri din an vor viza aproape toate categoriile de produse, cele mai mari reduceri fiind la electrocasnice, televizoare, telefoane mobile și laptopuri.



Lista completă de produsele care se află la reducere în evenimentul Black Friday 2025 la evomag pot fi accesate aici.
Magazinul anunță și că pentru ediția Black Friday 2025 a actualizat soluțiile de plată în rate, prin parteneriate cu principalele bănci și instituții de finanțare:
- Banca Transilvania (STAR Card) – până la 12 rate fără dobândă
- Garanti BBVA (Bonus Card) – până la 6 rate fără dobândă
- Nexent Bank (Card Avantaj) – până la 6 rate fără dobândă
- BCR – până la 12 rate fără dobândă
- BRD – până la 6 rate fără dobândă
- finanțare online prin Klarna, Leanpay, tbi bank și Oney, dar și plata prin Google Pay
Coform declarațiilor CEO-ului evomag, Mihai Pătrașcu, sunt așteptate vânzări cu 15% mai mari în cadrul campaniei de Black Friday 2025 față de anul trecut, pe fondul unei disponibilități crescute a produselor din stocul propriu. Stocurile vor fi duble și vor fi distribuite din noul depozit al magazinului în care s-au investit 500.000 de euro. Acesta are 4.000 de metri pătrați și se află în Sectorul 3 din București. Aceta asigură creșterea de 50% a capacității de stocare anterioară și este conceput pentru a susține o productivitate mai mare în procesul de recepție, depozitare și livrare.
90% dintre comenzi vor fi livrate în cel mult 7 zile de la finalul fiecărui episod de reduceri, anunță evomag. Un motiv pentru care livrările vor fi mai rapide sunt și parteneriatele cu companii de curierat precum Sameday, Cargus și Fan Courier, care au împreună peste 11.500 de lockere disponibile la nivel național, la care multe dintre comenzile de produse de dimensiuni mici pot fi livrate rapid.
În București, evomag promite chiar și livrare ultrarapidă, în mai puțin de o oră, prin Glovo și Bringo, iar comenzile vor putea fi ridicate și personal de la noul pick-up point de pe Drumul între Tarlale, acolo unde se află și noul depozit.
„Black Friday rămâne cel mai important eveniment de shopping al anului, însă modul în care clienții se raportează la el s-a schimbat. Clienții sunt mult mai raționali – compară prețurile, verifică istoricul reducerilor și sunt mai atenți la întreaga experiență de cumpărare, nu numai la discount. Clienții așteaptă reduceri reale, livrări rapide și o experiență simplă, fără surprize. Iar pentru a răspunde acestor așteptări, am tratat ediția din acest an ca pe un proiect amplu de dezvoltare. Am investit în comunicare transparentă, în oferte relevante și în diversificarea categoriilor de produse. Am investit în echipamente performante, într-un sistem modern de management al stocurilor și într-un spațiu care ne oferă o perspectivă de creștere pe termen lung. Noul depozit și capacitatea operațională extinsă ne ajută să controlăm mult mai eficient întregul proces, de la recepția produselor, până la livrarea acestora către clienți”, a declarat Mihai Pătrașcu, CEO evomag.