Black Friday 2025 continuă să stabilească recorduri pentru comerțul online din România. eMAG a anunțat că, în primele 12 ore ale campaniei, au fost comandate peste 3,14 milioane de produse, în valoare totală de 896 milioane de lei, depășind astfel vânzările înregistrate în întreaga zi de Black Friday 2024.
Până la ora 20:04, 634.000 de clienți au plasat comenzi pe platformă, iar 14.500 de comercianți din Marketplace au vândut deja peste 906.000 de produse. Categoriile vedetă includ cosmeticele, produsele de băcănie, articolele pentru copii și electrocasnicele, confirmând preferința clienților pentru ofertele utile de zi cu zi.
MULTE OFERTE SUNT ÎNCĂ DISPONIBILE
În topul vânzărilor se află 728.000 de produse din categoria frumusețe și suplimente, urmate de 718.000 de articole de băcănie, băuturi și produse petshop. Segmentul IT și de birou a înregistrat 123.000 de unități vândute, iar zona TV, audio-video și gaming a depășit 95.000 de produse.
Evenimentul a generat un interes masiv și pentru produsele speciale: s-au vândut 7.400 de experiențe, bilete la festivaluri precum Untold, Electric Castle și Beach Please!, peste 5.300 de grame de aur, 22 de automobile și 4,5 tone de carne de porc. Cele mai multe livrări vor fi efectuate până pe 22 noiembrie, însă prima comandă a fost deja livrată la easybox și ridicată de client în doar opt minute de la încărcare.
„Interesul arătat până la această oră confirmă că Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate momente ale anului. Clienții s-au pregătit din timp și au folosit în număr foarte mare serviciile pe care le-am dezvoltat pentru a le îmbunătăți experiența de shopping online, precum Genius sau MyWallet cu plata în rate fără dobândă. Pentru noi este o ediție care marchează și un pas important spre obiectivul nostru de a-i oferi fiecărui client acces rapid la o linie de credit direct în checkout, pentru mai multă flexibilitate și control asupra bugetului. Încă mai sunt ore bune în care clienții pot profita de oferte la cele mai bune prețuri din an și în doar câțiva pași simpli pot obține până la 10.000 de lei în contul MyWallet pentru pentru cumpărături în până la 12 rate fără dobândă”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG Group.
Soluțiile de finanțare în rate fără dobândă au fost folosite în 33% dintre comenzile plasate până acum, peste nivelul de anul trecut. Prin programul MyWallet, clienții pot obține linii de credit de până la 10.000 de lei direct în checkout, pentru cumpărături în până la 12 rate fără dobândă.
De asemenea, Marketplace-ul eMAG a înregistrat o activitate record, cu 14.500 de parteneri care au beneficiat de o creștere semnificativă a vânzărilor. Clienții Genius au continuat să fie printre cei mai activi, iar plata cu cardul rămâne predominantă.
Cu un volum de comenzi fără precedent rămâne să vedem testul zonei de logistică, promisiunea eMAG fiind livrare rapidă, cu majoritatea comenzilor ajunse în mâinile clienților înainte de 22 noiembrie.