LG Electronics a devenit partener tehnologic şi coechipier al Red Bull Racing în cadrul Campionatul mondial de Formula 1.
Noul parteneriat încheiat pentru mai multe sezoane, extinde relaţia de succes dintre LG şi Formula 1. Ca partener global şi tehnologic al Formula 1, brandul LG a devenit foarte vizibil în cadrul unuia dintre sporturile cu cele mai mari audienţe TV la nivel global. În timp ce LG va oferi echipei Red Bull Racing cele mai noi produse ale sale la sediul echipei şi pe pistă, parteneriatul va oferi gigantului producător de electronice noi oportunităţi de a-şi creşte notorietatea brandului în rândul unui public mult mai variat, la nivel global.
Favoriţii campionatului, cu cinci victorii până în prezent în acest sezon, Red Bull Racing şi şoferii săi Sebastian Vettel şi Mark Webber, au obţinut două victorii fără precedent în 2009: câştigarea locului 2 atât în campionatul mondial pentru Şoferi (Vettel), cât şi în cel pentru Constructori. În 2010, echipa a terminat pe locul 3 în competiţia pentru Şoferi (Webber) şi locul 2 în cea pentru Constructori.
„Suntem încântaţi să avem ca partener compania LG,” a declarat Christian Horner, directorul echipei Red Bull Racing. „LG Electronics este o companie extrem de inovativă, într-un mod similar cu inovaţia de care a dat dovadă Red Bull Racing de-a lungul timpului. Acest parteneriat ilustrează atracţia dintre parteneri care gândesc la fel şi denotă evoluţia echipei de a atrage branduri premium precum LG, într-o perioadă foarte scurtă de timp”.
Dermot Boden, Chief Marketing Officer al LG Electronics declară: „Este senzaţional să vezi două dintre cele mai inovative branduri din lume – LG Electronics şi Red Bull Racing – lucrând împreună ca parteneri ai Formula 1. „Life’s Good!” este sintagma căreia atât LG, cât şi Red Bull Racing îi dau viaţă în fiecare zi, prin utilizarea tehnologiei pentru a oferi o experienţă emoţională şi incitantă milioanelor de oameni din întreaga lumea care urmăresc Formula 1.”
Dl. Roh Pan Ock, Preşedinte al LG Electronics România adaugă: „Prin încheierea parteneriatului cu Red Bull Racing, LG reiterează angajamentul pe care şi l-a luat de a oferi experienţe uimitoare oamenilor din întreaga lume, facilitând astfel, prin intermediul tehnologiei, accesul la membri echipei şi la şoferi. Această orientare către oameni este foarte importantă pentru brandul LG şi este cel mai bine reprezentată printr-un parteneriat de echipă. De asemenea, această relaţie oferă noi oportunităţi de dezvoltare a business-ului şi va pune mai bine în valoare ospitalitatea noastră, atât pe pistă cât şi în afara ei, angajamentul faţă de mass-media şi activităţile de merchandising.”