SuperBlog 2010, la start

⇣ Sari la articol

Pe 1 octombrie 2010, pe www.PCNews.ro, începe a 3-a ediţie  – competiţia anuală de blogging care descoperă şi promovează cele mai creative minţi din spaţiul online românesc. Susţinută deopotrivă de bloggeri şi de mediul de business, SuperBlog 2010 îşi aşteaptă la start participanţii dornici de afirmare pentru două luni de competiţie fair-play pe meleagurile fanteziei online şi premii în valoare totală de peste 10.000$.

Cine are blog şi inspiraţie să-şi ascută mintea şi condeiul şi să se pregătească să-şi dovedească talentul. Între 1 octombrie şi 1 decembrie a.c., pe site-ul www.PCNews.ro. Tot acolo, bloggerii dornici să participe pot găsi toate informaţiile necesare înscrierii. Deja şi-au anunţat participarea peste 100 de bloguri, iar lista rămâne deschisă.

Ca şi în anii trecuţi, proiectul SuperBlog este susţinut de nume răsunătoare pe piaţa românească şi internaţională: ASUS, Toyota, AMD, Real Hypermarket, Hostway şi Blogway, Nintendo ş.a. sunt doar câteva din brandurile care susţin evoluţia blogosferei şi spiritul de competiţie fair-play.

La rândul lor, bloggerii par nerăbdători să-şi afirme talentul, să-şi prezinte atuurile juriului şi să-şi creeze noi oportunităţi de promovare şi dezvoltare. Pe 1 octombrie, SuperBloggerii sunt aşteptaţi la start cu teme care mai de care mai incitante şi premii pe măsură – vouchere pentru produse în valoare totală de peste 10.000$, oferite pentru achiziţii din magazinul online www.azerty.ro. “Veteranii” SuperBlog ştiu deja ce au de făcut: redactează articole pe temele propuse de sponsori, aceştia le jurizează, iar finaliştii sunt recompensaţi pe măsura efortului lor. Dincolo de competiţie, bloggerii pot să-şi exprime liber opiniile privind produsele sau serviciile companiilor şi, totodată, să comunice cu cei care le citesc şi notează posturile, creând astfel premisele unui posibil parteneriat.

“Suntem încântaţi să facem din nou echipă cu blogosfera, recompensând în egală masură atât talentul, cât şi perseverenţa bloggerilor. Creativitatea, una din valorile fundamentale ale ASUS, va fi, ca şi la ediţiile anterioare, principiul decisiv în jurizarea participanţilor la SuperBlog 2010.” – Octavian Dunăre, Marketing Specialist ASUS România
“Pentru Toyota, participarea la SuperBlog 2009 a reprezentat o premiera in comunicarea cu si prin intermediul bloggerilor, iar creativitatea si implicarea acestora ne-au depasit asteptarile. Sustinem in continuare blogosfera romaneasca si competitia SuperBlog cu increderea ca avem in continuare de descoperit perspective inedite, opinii pertinente si, in ansamblu, o perceptie publica directa, personala si extrem de importanta pentru noi asupra valorilor Toyota.” – Ana Maria Toma, PR & Events Coordinator Toyota Romania
“Participarea la cea de-a doua ediţie a SuperBlog ne-a demonstrat că blogosfera românească este activă, creativă, foarte competitivă şi are un dezvoltat simţ al umorului. Am aşteptat cu nerăbdare ediţia din acest an, le urăm succes participanţilor şi sperăm ca implicarea real,- în această competiţie să devină una tradiţională.” – Mirela Şurghie, Media Manager real,- Hypermarket România
„De ce SuperBlog? Pentru că susţine blogosfera şi noi tocmai asta ne dorim – este unul dintre principalele obiective ale Blogway. Cu cât mai multe companii investesc în astfel de iniţiative, comunitatea online românească va deveni mai profesionistă, mai stabilă şi mai matură. Sperăm să vedem curând un nou val de bloggeri, care să aducă un suflu nou în zona de conţinut online.” – Ioana Hreninciuc, Marketing Manager al Hostway România

„Tara Fashion consideră această competiţie foarte interesantă şi ne bucurăm să participăm şi în acest an în calitate de sponsor. Credem în acest gen de competiţie şi susţinem blogosfera din România, care evoluează de la an la an. Ne-am pregătit în acest an cu un nou site, un nou look, sperăm ca acest lucru să-i inspire pe cât mai mulţi bloggeri şi… aşteptăm cu emoţie să înceapă.” – Roxana Cojocaru, director general Tara Fashion
“Dacă în primii doi ani SuperBlog a fost o încercare temerară, cea de-a treia ediţie vine să le confirme chiar şi celor mai sceptici că este o competiţie de succes, care evoluează continuu. Suntem nerăbdători să-i regăsim în concurs pe SuperBlogerii care au participat la ediţiile anterioare şi, totodată, să cunoaştem noile talente care li se vor alătura anul acesta. SuperBlog poate fi un spaţiu de afirmare pentru tinerele peniţe din blogosferă, un loc de joacă pentru minţile creative, o platformă de comunicare şi de promovare în mediul de business” – Claudia Pătraşcu, Communication Manager SwissPlan.biz
“Salutăm şi susţinem noua ediţie SuperBlog cu entuziasmul cu care abordăm proiectele online deosebite. Prin soluţia tehnică Rack.ro încurajăm creativitatea şi comunicarea la potenţial maxim” – Ionuţ Paraschiv, director PC HARDWARE (Rack.ro)
Care vor fi cei mai originali bloggeri urmează să descoperim începând din 1 octombrie a.c., la SuperBlog 2010.
Sponsori: ASUS, Toyota, AMD, Real Hypermarket, Hostway Romania (prin brandul Blogway), Azerty.ro, BlogMoney, TNT Games (distribuitor Nintendo), Edimax, Oktal.ro, Borealy Gifts, Tara Fashion.
Parteneri media: TVR – Zon@IT, revistele Connect şi Photo Magazine, RadioLynx.ro, www.121.ro şi castigatorii editiilor trecute SuperBlog: www.ArenaIT.net şi respectiv www.MoneyWatch.ro.
Organizatori: PCNews.ro şi SwissPlan.biz, cu sprijinul RACK.ro şi al Bibliotecii Metropolitane Bucureşti.