Începând cu turneul de la Doha, fanii care participă la meciurile din circuitul WTA au posibilitatea să afle când pot asista la antrenamentele vedetelor de tenis preferate şi pot primi recomandări despre cele mai interesante locuri de vizitat sau cluburi unde se pot distra în timpul nopţii. În plus, şi vedetele din tenis contribuie cu propriile lor recomandări şi informaţii.
Stephan Croix, Vice President, Head of Global Marketing Partnerships Sony Ericsson, a declarat “Fanii care au un telefon Xperia nu trebuie decât să acceseze foursquare, pentru a primi informaţii din culise despre meciurile de tenis, dar şi despre cele mai distractive moduri în care îşi pot petrece timpul între meciuri”.
Andrew Walker, Senior Vice President, Global Marketing & Communications WTA, a adăugat: “Reţelele sociale au un rol important în crearea experienţelor memorabile ale turneelor de tenis. La acest moment, jucătoarele din WTA au milioane de fani pe diferite reţele sociale, iar această iniţiativă îi va ajuta pe aceştia să afle ce preferă sportivele lor preferate pe teren şi în afara lor”.
Holger Luedorf, VP, Mobile & Partnerships foursquare: “Pentru fanii tenisului, telefoanele Sony Ericsson sunt platforma ideală, îmbogăţind experienţa jocului cu informaţii despre jucătorii preferaţi şi despre turneele care se desfăşoară în oraşele lor”