LG Electronics a anunţat ieri într-un comunicat de presă un serviciu global de asistenţă la distanţă pentru toţi utilizatorii smartphone-urilor din gama Optimus.
LG devine primul producător global care oferă consumatorilor servicii de asistenţă la distanţă, o modalitate prin care se pot identifica probleme de software şi distribui actualizări ale acestuia direct către telefoanele consumatorilor. Serviciile de asistenţă imediată se realizează prin conexiune 3G sau Wi-fi, astfel consumatorii nu trebuie să se deplaseze până la un Centru LG de Informare pentru Clienţi, în cazul în care au probleme cu smartphone-ul.
„Convenienţa defineşte cel mai bine brandul LG, iar serviciile de apel la distanţă reflectă cel mai bine caracteristicile de brand,” a afirmat într-un comunicat de presă Dr Jong-seok Park, preşedinte şi CEO al Companiei Mobile Communications a LG Electronics. „LG este lider în ceea ce priveşte serviciile virtuale şi cele ale relaţiilor cu clienţii noştri de oriunde în lume. Prioritatea noastră este de a fi alături de consumatori pe întreg parcursul de la A la Z.”
Serviciile LG de asistenţă la distanţă sunt disponibile pentru modelele premium de smartphone-uri Optimus, printre care LG Optimus 2X, LG Optimus Black şi LG Optimus 3D.
Prin aplicaţia preinstalată „Remote Call”, utilizatorii pot identifica problemele telefonului fără să fie nevoiţi să viziteze un service de reparaţii.
Odată înregistraţi, agenţii Centrului LG de Informare pentru Clienti vor fi capabili să acceseze prin wireless smatphone-ul Optimus al proprietarului. Din motive de securitate, personalul tehnic LG nu va putea să acceseze nicio informaţie personală – email-uri, mesaje, calendare sau imagini – fără acordul utilizatorului.
Serviciile LG de asistenţă la distanţă vor fi disponibile pentru clienţii din Europa, regiunea Asia Pacific şi America de Sud şi Centrală pe parcursul celui de-al doilea semestru al anului.