ASBIS Romania a incheiat un acord de distributie cu Fujitsu

⇣ Sari la articol

ASBIS Romania a încheiat un acord de distribuție cu Fujitsu, al treilea furnizor de servicii IT din lume și numărul 1 în Japonia, ca parte a strategiei sale de dezvoltare. În cadrul acestui parteneriat, ASBIS Romania va oferi, prin intermediul partenerilor săi, produse din întreaga gamă Fujitsu, începând cu PC-uri mobile și desktop,  continuând cu stații grafice, servere, soluții de stocare și periferice IT, atât din gama consumer cât și din cea destinată clienților business.

În urma semnării acestui acord, ASBIS Romania își extinde portofoliul cu noi produse A-Brand ce răspund diverselor cerințe ale utilizatorilor privind funcționalitatea, calitatea și prețul notebook-urilor, calculatoarelor desktop, serverelor și ale altor echipamente. Produsele Fujitsu deschid noi oportunități de afaceri pentru partenerii ASBIS, permițându-le acestora să se adreseze unei baze mai mari de clienți și să ofere produse competitive în diverse zone de interes.

Portofoliul de echipamente mobile Fujitsu LIFEBOOK oferă o gamă largă de echipamente structurate în 3 categorii: All-Round (entry-level), Advanced (performanță sporită) și Superior (maxim de performanță). Produsele Fujitsu LIFEBOOK se bucură de o mare încredere, fiind rezultatul unei combinații unice a preciziei germane cu renumita calitate japoneza, susținute de o experientă de 30 de ani în domeniu.

“ASBIS Romania, distribuitor extrem de dinamic pe piața IT locală, cu o creștere semnificativă în domeniul A-Brands în ultimii ani, răspunde perfect dezideratului Fujitsu.“ a precizat Monica Aluaș, Country Manager ASBIS Romania. “Dincolo de avantajele comerciale standard – asigurarea stocului, termene de plată, prețuri personalizate în funcție de volumul afacerii -, ASBIS își ajută partenerii să se dezvolte, să genereze mai multe vânzări și profit. Prin intermediul nostru, aceștia vor putea accesa toate resursele puse la dispoziție de Fujitsu prin canalul oficial de distribuție și, în plus, echipa ASBIS le va acorda asistență pre-sales, post-sales și va dezvolta programe de marketing suport.”

Clientii își pot desfășura activitatea cu ASBIS și online, prin intermediul portalului business-to-business IT4profit.com, ceea ce le asigură o rapiditate mai mare la încheierea ciclului de vânzare, costuri de operare mai mici și o modalitate de lucru mai confortabilă. Utilizatorii au posibilitatea de a obține toate informațiile necesare și a plasa comenzi online, pot verifica foarte ușor disponibilitatea în stoc, pot face rezervari, pot obține informații detaliate despre produse și pot vedea imagini cu acestea, pot afla detalii despre toate promoțiile curente și multe alte elemente utile.