Black Week după prima zi: 22.000 de produse vândute, 22% din gama IT

Scris de | 23 martie, 2012
Black Week după prima zi: 22.000 de produse vândute, 22% din gama IT

Flanco anunţă rezultatele după prima zi a campaniei de reduceri Black Week, care promite reduceri cu până la 50%, iar cifrele nu arată rău deloc. Într-o singură zi compania a reuşit să vândă 22.000 de produse, iar magazinele au înregistrat un trafic de circa 75.000 de vizitatori.

Dintre cele peste 20 de mii de produse, produsele electronice au reprezentat 32%, electrocasnicele (mari și mici cumulat) 38%, gama IT 22% iar cea de gaming, accesorii și servicii 8%.

Într-un top 5 al vânzărilor din prima zi de campanie Black Week s-au clasat: LCD-uri cu diagonală 102 cm Full HD, notebook-urile cu  procesor Intel Core i5, aparatele foto compacte, cuptoarele şi maşinile de spălat.

“Clienții Flanco pot beneficia în continuare de reducerile de până la 50% până pe 27 martie. Din cele peste 2.000 de produse aflate în promoția Black Week doar 10% au stocul epuizat după prima zi, motiv pentru care estimăm că în weekend vom înregistra rezultate excelente la nivel de trafic, cât și de vânzări” a declarat Violeta Luca, Marketing Director la Flanco.

Pentru pasionaţii de IT şi gaming, Black Week oferă consola  NINTENDO Wii cu Joc MARIO KART și volan la doar 499 de lei, spre exemplu.

 

Etichete: , , , ,