Cât de mulţumit eşti de Facebook? Gigantul social suferă o nouă cădere în ochii utilizatorilor din SUA

⇣ Sari la articol

Facebook suferă o nouă scădere la capitolul satisfacţia consumatorului, potrivit unui raport publicat recent de ACSI (American Customer Satisfaction Index), iar de vină par să fie schimbările prea dese în interfaţă (introducerea Timeline), reclamele şi îngrijorările legate de pierderea intimităţii. Gigantul fondat de Mark Zuckerberg a mai scăzut cu 8%, ajungând la o valoare de 61 pe o scală ce are 100 ca maxim, rezultat ce reprezintă un minim istoric în categoria Social Media a ACSI.

În timp ce Facebook este în scădere, reţeaua Google+ se descurcă destul de bine, obţinând un scor de 78 la prima apariţie în top. Potrivit raportului publicat în colaborare cu firma de analiză ForeSee utilizatorii apreciază lipsa reclamelor tradiţionale şi aplicaţia mobilă superioară.

“Merită să ne întrebăm câte de mult contează satisfacţia consumatorilor pentru cei de la Facebook, ţinând cont de faptul că au o bază de 800 de milioane de utilizatori. Ne putem aştepta ca Google să îşi folosească multiplele sisteme şi capabilităţi mobile pentru a atrage utilizatori într-un ritm rapid. Dacă Facebook încă nu simte presiunea de a îmbunătăţi satisfacţia utilizatorilor acum, lucurile s-ar putea schimba în curând”, a declarat Larry Freed, CEO ForeSee.

Întreaga categorie Social Media a suferit o scădere cu 1.4 % în acest an, atingând nivelul de 69. Alte scoruri din această categorie sunt: Pinterest (69), Twitter (64), YouTube (73).

Articole asemanatoare