În timp ce Facebook este în scădere, reţeaua Google+ se descurcă destul de bine, obţinând un scor de 78 la prima apariţie în top. Potrivit raportului publicat în colaborare cu firma de analiză ForeSee utilizatorii apreciază lipsa reclamelor tradiţionale şi aplicaţia mobilă superioară.
“Merită să ne întrebăm câte de mult contează satisfacţia consumatorilor pentru cei de la Facebook, ţinând cont de faptul că au o bază de 800 de milioane de utilizatori. Ne putem aştepta ca Google să îşi folosească multiplele sisteme şi capabilităţi mobile pentru a atrage utilizatori într-un ritm rapid. Dacă Facebook încă nu simte presiunea de a îmbunătăţi satisfacţia utilizatorilor acum, lucurile s-ar putea schimba în curând”, a declarat Larry Freed, CEO ForeSee.
Întreaga categorie Social Media a suferit o scădere cu 1.4 % în acest an, atingând nivelul de 69. Alte scoruri din această categorie sunt: Pinterest (69), Twitter (64), YouTube (73).