Shazam identifică de acum şi emisiuni TV în SUA, trece de 250 mil. utilizatori

⇣ Sari la articol

Dacă eşti posesorul unui smartphone probabil te-ai bucurat deja de “magia” Shazam, aplicaţia care în doar câteva secunde identifică melodia ce răsună în apropiere. Ei bine, Shazam se pregăteşte să treacă la un nou nivel odată ce a depăşit bariera de 250 de milioane de utilizatori, lansând un serviciu ce îţi oferă informaţii despre circa 160 de programe TV din Statele Unite.

Sistemul funcţionează ca şi în cazul identificării unei piese audio – lansezi aplicaţia în preajma televizorului, atunci când se difuzează o emisiune care te interesează, iar aceasta îţi va oferi detalii despre protagoniştii din show, muzică, dar şi imagini şi ştiri despre respectivul conţinut.

Adiţional, Shazam îşi extinde şi funcţionalitatea în reţelele sociale, utilizatorii de smartphone-uri şi tablete putând descoperi ce tag-uri au prietenii lor de pe Facebook şi comenta în legătură cu acestea. În cazul în care doreşti poţi de asemenea ca tagurile tale să fie postate automat pe Timeline.

Konika Minolta - Mobotix 7