Unul din cele mai puternice branduri de smartphone-uri din lume, OPPO, vine in Romania. Interviu cu Shaohua Yang, General Manager Green Leaves Technical, Distribuitor OPPO Romania

Compania OPPO va fi prezentă oficial pe piața din țara noastră din al doilea trimestru al acestui an, atât în ceea ce privește portofoliul de smartphone-uri de ultimă generație, cât și accesoriile care vin în pachetele flagship-urilor, dar și pe partea de servicii post-vânzare prin intermediul Green Leaves Technical, distribuitor unic autorizat OPPO (pe piața din România). 

Scris de | 25 martie, 2020
Unul din cele mai puternice branduri de smartphone-uri din lume, OPPO, vine in Romania. Interviu cu Shaohua Yang, General Manager Green Leaves Technical, Distribuitor OPPO Romania

Care sunt primele telefoane de top ce pot fi achiziționate, ce modele 5G vor fi disponibile, dar și informații cu privire la strategia de dezvoltare a companiei, am aflat de la Shaohua Yang, General Manager Green Leaves Technical, Distribuitor Unic Autorizat OPPO (pe piața din Romania).

connect: OPPO se lansează oficial în România în acest an. Ce înseamnă prezența în România în termeni de strategie, vânzări, servicii?

Shaohua Yang: OPPO este unul dintre liderii globali ai pieței de smartphone-uri și, în timp ce își consolidează poziția pe piața din China, vizează și o dezvoltare susținută la nivel global. Suntem o companie nouă și deschisă, mereu în căutarea celor mai esențiale inovații, avem curajul să provocăm, să întrebăm și îmbrățișăm gândirea critică. Punem nevoile utilizatorului pe primul plan, dezvoltăm produse inovatoare și concentrăm eforturile în jurul lor. Încercăm să nu complicăm lucrurile și să ne concentrăm pe nevoile utilizatorilor. Știm că am făcut toate eforturile atunci când valorile utilizatorilor noștri se aliniază cu ale noastre.
Brandul OPPO este prezent în peste 40 de țări, are 6 divizii de cercetare și 4 centre R&D în întreaga lume. La Londra a fost înființat un centru global de design. Ne concentrăm pe dezvoltarea tehnologiei 5G și vrem să le oferim utilizatorilor cea mai bună calitate a imaginii, camere foto performante. Totodată, produsele noastre integrează tehnologii precum inteligența artificială și cloud. România, alături de Germania, este una dintre țările în care OPPO va începe activitatea din al doilea trimestru al acestui an și suntem foarte entuziasmați de acest început. Ne dorim să le oferim locali o experiență premium de utilizare, care include atât produse de top, cât și accesorii care vin în pachetele flagship-urilor și servicii post-vânzare. Am analizat cu atenție piața locală și sperăm ca pe parcursul acestui an să devenim un brand relevant și că românii vor alege în număr din ce în ce mai mare smartphone-urile OPPO. Clienții noștri vor putea găsi produsele OPPO la operatorii de telefonie mobilă, în oferta magazinelor online și a retailerilor, respectiv pe toate canalele disponibile.
Ne propunem să provocăm piața și să aducem mai multă inovație, pentru ca publicul local să beneficieze de cea mai bună experiență de utilizare a unui smartphone!

connect: Care sunt provocările pe care le va înfrunta OPPO pe piața locală? Ce diferențiază OPPO de alte branduri?

Shaohua Yang: România reprezintă o piață cheie pentru OPPO, mai ales fiindcă știm că publicul de aici adoptă constant noile tehnologii. Credem cu tărie că smartphone-urile OPPO se vor potrivi perfect cu profilul consumatorilor locali având în vedere sinergia dintre artă și tehnologie pe care o oferă, așadar, provocarea noastră este să comunicăm ADN-ul acestora publicului și să demonstrăm calitățile lor în contexte relevante și, totodată, prin conținut relevant. În ceea ce privește avantajele pe care smartphone-urile OPPO le oferă și care ne vor diferenția cu siguranță față de alte brand-uri, acestea sunt reprezentate în primul rând de tehnologiile inovatoare integrate în produsele noastre precum încărcare revoluționară – Super VOOC, care permite încărcarea totală a bateriei telefonului în doar 38 de minute, sistemul de camere performant, care permite surprinderea unor fotografii artistice impresionante dar și o experiență de divertisment surprinzătoare mulțumită ecranului OPPO, cel mai avansat din industrie în momentul de față.
Toate acestea contribuie la o experiență diferită pentru utilizatori, iar scopul nostru este să îi inspirăm pe consumatori să-și exploreze personalitatea unică și să simplifice tot ceea ce îi înconjoară pentru a se putea concentra pe ceea ce este cu adevărat important.

connect: Cum a fost primit brandul în Europa și prin ce se diferențiază strategia europeană față de cea globală?

Shaohua Yang: OPPO și-a început dezvoltarea în Europa în 2019 și până la finalul anului, OPPO era deja prezent pe 10 piețe printre care se numără Franța, Italia, Spania, Olanda, Marea Britanie, Elveția, Polonia și încheiase parteneriate cu 13 operatori europeni majori precum EE, O2 UK, Bouygues, Orange, Windtre, TIM,T-Mobile, Swisscom, Play sau Vodafone. Ne bucurăm de o dezvoltare sustenabilă în Europa și, datorită eforturilor susținute ale colegilor, suntem încrezători că ne vom atinge obiectivele de a deveni un jucător important și pe acest continent.
Ne concentrăm pe dezvoltarea unor tehnologii de vârf și pe a-i face pe utilizatori nerăbdători să încerce smartphone-urile OPPO. Pentru că, odată ce au testat un smartphone OPPO, cel mai probabil îl vor achiziționa fiind convinși ușor de beneficii.

connect: OPPO este un brand care pune accent pe design, inovație și performanță. Care este publicul țintă pentru aceste produse în România?

Shaohua Yang: OPPO își propune să atragă tinerii din întreaga lume, dar acesta este un public foarte larg. Așa că am definit un segment țintă care se identifică în mod autentic cu brand-ul nostru și care ne oferă o imensă oportunitate de creștere. Îi numim Young Creators/Tinerii Creatori. Aceștia sunt cetățenii universali; nativi digitali care folosesc tehnologia în toate aspectele vieții lor și care au o afinitate pentru designul premium din toate domeniile.

connect: Cum arată portofoliul de produse în România?

Shaohua Yang: În acest moment evaluăm cu atenție piața locală și creăm un portofoliu de produse care să se potrivească cererilor pieței. Portofoliul nostru va include cel mai nou model flagship, OPPO Find X2, lansat de curând la nivel global, un smartphone 5G care se diferențiază prin camera cu capabilități extraordinare, dar și prin rapiditatea încărcării bateriei și cel mai avansat ecran disponibil pe un telefon la acest moment. Totodată, vom avea în portofoliu și Reno 3 Pro 5G, un telefon cu cameră duală 44MP + 2MP, care oferă cele mai detaliate selfie-uri și impresionează prin performanță în categoria sa de preț.

connect: OPPO a anunțat recent noul model Find X2. Care sunt principalele inovații ale acestui produs?

Shaohua Yang: Noile smartphone-uri OPPO Find X2 reprezintă seria de produse premium OPPO, iar noile modele sunt cu adevărat capodopere. Find X2 și Find X2 Pro reprezintă viitorul în materie de smartphone-uri: integrează unele din cele mai bune tehnologii din industrie în domeniul fotografiei, conexiune 5G, și cea mai rapidă tehnologie de încărcare. În plus, seria Find X2 oferă cel mai bun ecran din industrie. Modelele au un ecran OPPO 120Hz QHD+ Ultra Vision, ce include peste un miliard de variații de culoare, aducând o revoluție vizuală în ceea ce privește rezoluția, culorile, rata de refresh și luminozitatea. Iar rezoluția de 3168 x 1440 pixeli, 513 ppi, reflexia scăzută și luminozitatea ecranului de până la 1.200 niți contribuie la redarea unor imagini remarcabile.
În ceea ce privește sistemul de camere, Find X2 Pro integrează un senzor Sony personalizat, IMX689, și pune la dispoziție utilizatorilor o experiență foto și video excepțională, ce transformă modul în care surprindem momentele importante ale vieții.
Desigur, așa cum spuneam mai devreme, nu putem să nu menționăm tehnologia revoluționară de încărcare Super VOOC, datorită căreia încărcarea completă, de la 0% la 100%, a bateriei de 4.200 mAh se realizează în doar 38 de minute.

connect: Când va fi Find X2 disponibil în magazinele din România?

Shaohua Yang: România este o țară cheie în planul de dezvoltare OPPO în Europa, astfel că, începând cu al doilea trimestru al acestui an, produsele OPPO vor fi accesibile pe canalele oficiale. Bineînțeles, Find X2 va fi disponibil la partenerii oficiali, începând cu luna mai.

connect: ANCOM a programat licitația pentru 5G în ultimul trimestru al acestui an. Plănuiți să aduceți modele 5G în România?

Shaohua Yang: Inovația este una din principalele valori ale OPPO, iar tehnologia 5G reprezintă o prioritate majoră pentru companie așa că, la nivel global, investim continuu în accelerarea dezvoltării 5G. În 2015, OPPO a înființat o divizie R&D (de cercetare și dezvoltare) care a participat în mod activ la activități care au ca scop setarea noilor standarde ale tehnologiilor mobile. Astfel că, până la sfârșitul lunii octombrie a anului 2019, OPPO a aplicat pentru peste 2.500 de brevete și a declarat mai mult de 1.000 de familii de patente esențiale pentru dezvoltarea standardului 5G, la Institutul European de Standardizare în Telecomunicații. În era 5G și a conectivității inteligente, OPPO va continua să investească în tehnologia 5G. De asemenea, în mai 2019, compania a lansat oficial modelul Reno 5G în Elveția, fiind primul telefon comercial 5G lansat în Europa. În plus, în octombrie 2019, OPPO și Ericsson au inaugurat un laborator comun pentru a accelera dezvoltarea 5G. Așadar, după cum se poate constata, 5G-ul reprezintă o prioritate pentru OPPO așa că portofoliul local de produse din acest an va include și dispozitive 5G.

connect: O ultimă întrebare: care sunt gadgeturile pe care le folosiți zi de zi?

Shaohua Yang: Smartphone-ul este un dispozitiv foarte important pentru mine, întrucât îmi oferă mobilitate și independență, iar acum sunt privilegiat să mă pot număra printre utilizatorii Find X2.

Foto: Aurel Serban / connect

Etichete: , , , , , ,