Dacia Bigster deschide noi orizonturi. Primele poze-concept cu viitorul SUV

Scris de | 14 ianuarie, 2021
Dacia Bigster deschide noi orizonturi. Primele poze-concept cu viitorul SUV

Dacia a prezentat planul pentru următorii ani, în cadrul prezentării proiectului strategic Renaulution. Grupul Renault a creat o nouă identitate vizuală pentru Dacia, având o altă strategie pentru marca românească și anume un concept nou, un aer cool în Segmentul C.

Potrivit unui comunicat al producătorului auto, Dacia va deschide un nou capitol al istoriei sale, bazat pe un model de business solid și eficient. Deși conceptul Dacia Bigster evocă spiritul de aventură și încorporează valorile de simplitate, onestitate și autenticitate specifice mărcii, aceasta va continua să lanseze modele la fel de accesibile, aducând în plus un aer „cool”.

Prin crearea noului business unit Dacia-Lada, Dacia își va spori eficiența și competitivitatea și își va extinde atât prezența pe piețele externe cât și gama de modele, prin abordarea segmentului C. Conceptul Bigster prefigurează deschiderea gamei Dacia către noi orizonturi.

„Dacia va continua să propună clienților modele fiabile, la cel mai bun preț. Odată cu crearea noului business unit Dacia-Lada, vom exploata la maxim potențialul platformei modulare CMF-B, vom deveni mai eficienți și vom crește calitatea, competitivitatea și atractivitatea produselor noastre. Avem așadar toate atuurile pentru a ne dezvolta spre noi orizonturi. Conceptul Bigster este un indiciu pentru calea pe care o vom urma”  a precizat Denis Le Vot, Director General al mărcilor Dacia și Lada, în timpul prezentării planului Renaulution.

De-a lungul timpului, Dacia a propus vehicule contemporane, simple și atrăgătoare. Astfel, incepând din 2004 a reușit să vândă peste 7 milioane de vehicule în 44 de țări, multe din modelele sale fiind bestseller in segmentul lor. Astfel, în Europa, Sandero este în ultimii ani cel mai vândut model către clienții particulari în timp ce Duster este cel mai vândut SUV către aceeași categorie de clienți.

Conceptul Dacia Bigster, un aer cool în Segmentul C

Compania a știut să propună de fiecare dată modele adaptate nevoilor reale ale clienților și să urmărească cu atenție pulsul pieței auto, astfel a luat naștere proiectul Bigster. Un model SUV de 4,6 metri lungime, robust, spațios și perfect adaptat pentru escapadele în aer liber.

Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluție a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esențial, evocând spiritul de aventură și aducând în plus o tușă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi și atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi”  a susținut Alejandro Mesonero-Romanos, Director de Design Dacia. 

Etichete: , , , , ,