Konica Minolta se adaptează situației actuale și oferă instrumente și soluții pentru facilitarea lucrului de la distanță

Scris de | 4 februarie, 2021
Konica Minolta se adaptează situației actuale și oferă instrumente și soluții pentru facilitarea lucrului de la distanță

La nivel global, pe fondul crizei provocate de pandemia de Coronavirus și a regulilor de distanțare socială, companiile și instituțiile s-au aflat în situația de a-și muta operațiunile în mediul digital. A fost o adevărată provocare și un test de rezistență atât pentru organizații, care au fost nevoite să își continue activitatea indiferent de condiții, cât și pentru angajați, care au trebuit să se adapteze la noi tehnologii și la un nou mod de lucru.

Konica Minolta Business Solutions România oferă instrumente și soluții pentru facilitarea lucrului de la distanță, sub conceptul Rethink Work from Anywhere.

Pachetul Work from anywhere are menirea să ofere oportunitatea angajaților companiilor să folosească instrumente de colaborare de la distanță, cu ajutorul cărora să stabilească întâlniri virtuale. Aceștia vor putea comunica, în timp real, atât în echipă, cât și cu partenerii de afaceri, dar vor beneficia și de instrumente de planificare a activităților proprii sau ale echipei, fapt ce va avea un impact direct în productivitatea muncii.

companiile vor putea gestiona electronic a contractele, anexele sau actele adiționale, de la creare până la aprobare, fluxul fiind complet digitalizat. Angajații vor putea edita și revizui documentele direct în aplicație, partaja și regăsi cu ușurință documentele stocate.

În plus, companiile vor putea beneficia de o platformă integrată prin intermediul căreia angajații vor putea tipări, copia și scana documentele pe suport de hârtie, pe care ulterior le vor putea stoca electronic, în deplină siguranță. Vor mai putea dispune de un proces mult mai simplu de semnare electronică a oricărui tip de document comercial în format digital.

Etichete: , ,