Vivo este cea mai nouă companie din China care intră oficial pe piața din România. După Huawei, Xiaomi, Oppo, Realme sau OnePlus, producătorul asiatic își propune să aibă un impact serios în peisajul de smartphone-uri de la noi din țară.
Din luna octombrie a anului trecut, Vivo a intrat în premieră pe piața din Europa, iar începând cu finalul acestei luni compania a va introduce în oferta magazinelor online și fizice două modele mid-range. Este vorba despre Vivo Y70 și despre Vivo Y20s, două modele prietenoase cu buzunarul, care însă nu fac rabat de la calitate atunci când vine vorba de specificații.
Cele două mid-range-uri Vivo vor fi disponibile în oferta eMAG, iar biroul deschis în România va servi ca hub regional pentru țările vecine, Bulgaria, Ungaria și Republica Moldova. De asemenea, Vivo a încheiat un parteneriat cu ESD Service pentru servicii autorizate de reparații pentru smartphone-urile sale.
Biroul Vivo din România este format la momentul actual din șase angajați, iar planurile pentru viitorul indică spre o mărire a echipei locale, pas cu pas, conform Biancăi Anda Caloian, Marketing Specialist Vivo România. De asemenea, compania chineză este în discuție și cu operatorii locali pentru o integrare a smartphone-urilor sale în oferta acestora, însă nu se cunosc mai multe detalii în acest moment, urmând ca producătorul să facă un anunț oficial în viitorul apropiat.
Pe lângă cele două modele care vor fi disponibile inițial pe piața din România, Seon Hwang, VP & Chief Marketing Officer Vivo, compania din China intenționează să lanseze și gama sa premium în România în viitorul apropiat, ceea ce înseamnă că vom vedea și terminale premium, precum Vivo X50 Pro, disponibile la vânzare în țară. În plus, oficialii companiei au confirmat că primul model 5G de la Vivo care va fi lansat în România va fi un terminal din seria V.
În plus, conform lui Thomas Kahmann, PR Director Vivo pentru Europa, publicul din România căruia Vivo vrea să i se adreseze cu gama sa de telefoane se împarte, în principal în două categorii: tinerii creatori de conținut, așa-zisa generație Tik Tok și consumatorii de conținut multimedia, cei mai în vârstă, care caută terminale cu un display ceva mai ofertant decât restul.