Twitter se pregătește să lanseze funcția Super Follows, care se aseamănă cu Patreon și OnlyFans

Funcții Super follows

Foto: Jane Manchun Wong

Twitter anunța la începutul acestui an că lucrează la o funcție numită Super Follows, care va permite utilizatorilor săi să ceară o sumă de bani pentru a le oferi urmăritorilor lor acces la conținut extra. Duminică (6 iunie) am putut vedea și primele imagini cu felul în care această funcție ar urma să arate, grație lui Jane Manchun Wong, care a oferit câteva screenshot-uri ale funcției.

Astfel, conform descoperirilor lui Wong, programul Super Follows va putea fi activat doar de utilizatori care au peste 10.000 de urmăritori pe Twitter, au peste 18 ani și au postat cel puțin 25 de tweet-uri în ultimele 30 de zile. Super Follows va oferi în principal conținut extra, precum postări exclusive pentru cei care aleg să plătească suma impusă pentru a deveni un „Super Follower”.

Wong a descoperit și o listă a categoriilor de conținut pe care utilizatorii le vor putea alege pentru a descrie ce tip de conținut oferă (precum „sporturi” sau „podcasting”) și indică faptul că „OnlyFans” și „conținutul destinat adulților” sunt listate ca fiind „platforme de conținut” la fel ca Facebook, Twitch, YouTube sau Patreon.

Twitter nu a comentat încă descoperirile lui Wong, însă a descris anterior funcția de Super Follows ca fiind similară cu Patreon, implicând un abonament (exemplul oferit de Twitter atunci era cel al unui utilizator al funcției care cere 4,99 dolari/lună pentru a oferi acces la anumite „beneficii”).

Super Follows ar putea totuși să nu fie prima funcție care implică plata anumitor utilizatori introdusă de Twitter. În mai, compania a început testarea Tip Jar-ului, o posibilitate pentru utilizatori de a dona o sumă de bani altor persoane de pe Twitter. Donațiile făcute prin intermediul Tip Jar nu vor fi „împărțite” cu Twitter, și vor merge direct la cei către care sunt făcute. În schimb, o parte din sumele rezultate din abonamentele Super Follows vor ajunge la rețeaua socială.

Foto: Jane Manchun Wong

Anul 2021 pare să fie unul extrem de ocupat pentru echipa de dezvoltatori a Twitter, care lucrează la introducerea mai multor funcții noi, inclusiv Twitter Blue, care se află în acest moment în teste în Canada și Australia.