Atât NVIDIA DLSS, cât și Reflex vor fi disponibile în Battlefield 2042, următorul titlu din franciza Battlefield. De asemenea, DOOM Eternal tocmai a primit un update care a adăugat ray tracing și NVIDIA DLSS.
Ieri seară, Electronic Arts și DICE au anunțat că NVIDIA este partenerul grafic oficial pentru Battlefield 2042 pe PC. Battlefield V a fost primul joc făcut pe motorul Frostbite care a adăugat DLSS, Anthem a fost cel de-al doilea, iar Battlefield 2042 este numărul trei.
Gamerii GeForce RTX vor primi o experiență excelentă în Battlefield 2042 – cu o latență scăzută datorită NVIDIA Reflex și un număr crescut de cadre pe secundă fără a sacrifica calitatea imaginii datorită DLSS.
Update pentru DOOM Eternal

Bethesda Softworks, id Software și NVIDIA au lucrat împreună pentru a aduce NVIDIA DLSS și ray tracing în DOOM Eternal și a fost lansat seara trecută printr-un patch. Gamerii care se joacă pe platforma GeForce RTX au primit un upgrade instant – grafică mai bună cu reflexii ray traced și performanță mai mare cu DLSS.
DOOM este o franciză cunoscută, iar DOOM Eternal s-a lansat anul trecut, având motorul idTech la bază. Wolfenstein: Youngblood a fost primul joc făcut cu id Tech care a adăugat ray tracing și DLSS, iar DOOM Eternal este al doilea.
De asemenea, cei care joacă Rust pe platforma GeForce RTX primesc un upgrade instant joi, datorită DLSS.