Vivo lansează cipul V1, a cărui realizare a durat 24 de luni

Scris de | 2 septembrie, 2021
Vivo lansează cipul V1, a cărui realizare a durat 24 de luni

Vivo a dezvăluit noul său cip de imagistică V1 în timpul unui eveniment de presă desfășurat săptămâna trecută în Shenzhen, China. În cadrul evenimentului, vivo a introdus cipul de imagistică V1 și s-a extins pe patru piste strategice pe termen lung.

Cipul de imagistică V1 a fost dezvoltat pe durata a 24 de luni, cu ajutorul a peste 300 de experți în cercetare și dezvoltare din laboratoarele de imagistică vivo. Abordarea vivo către tehnologia inovatoare de procesare a imaginii (IP – image processing) la nivel de cip se va axa în principal în jurul a patru piste strategice: sistem de imagine, sistem de operare, design industrial și performanță. Vivo își va concentra resursele în mod strategic pe simularea nevoilor cunoscute ale consumatorilor prin IP Design și dezvoltarea de algoritmi inovatori de procesare a imaginilor, fără a fabrica efectiv cipurile.

„Pe lângă îmbunătățirea esteticii vizuale și a efectelor imagistice ale produselor vivo, cipul de imagistică V1 își propune, de asemenea, să aducă utilizatorilor experiențe de neegalat prin canalizarea rezonanței emoționale prin expresie vizuală. vivo este ferm angajat să investească pe termen lung în cele patru piste strategice pentru a crea tehnologie și inovație de vârf în industrie, care va satisface fără îndoială chiar și cei mai exigenți utilizatori de smartphone-uri de ultimă generație ”, a adăugat el.

Până în prezent, vivo a investit puternic în domeniul imagisticii de peste cinci ani, realizând numeroase descoperiri în industrie, cum ar fi tehnologia Gimbal Stabilization și Selfie Spotlight. În decembrie 2020, vivo și ZEISS au anunțat un parteneriat strategic pe termen lung pentru inovație în imagistica mobilă. Rezultatele cercetării și dezvoltării comune și ale combinației de tehnologii ZEISS pentru imagistica mobilă cu tehnologiile vivo de top pentru producția smartphone, algoritmi și capabilități de fabricație – cum ar fi Biotar Portrait Style – pot fi experimentate pentru început pe seria vivo X60.

Obiectivul vivo în următorii 10 – 20 de ani este de a crea produse ce pun accentul pe design, construind o punte între oameni și lumea digitală, oferind utilizatorilor o experiență mobilă și digitală din ce în ce mai convenabilă. Compania va continua să implementeze strategii de dezvoltare durabilă, cu viziunea de a deveni o corporație de clasă mondială, sustenabilă și durabilă.

Etichete: , , , ,