New York Times cumpără Wordle, jocul tip „ghiceşte cuvântul” care s-a viralizat recent

U

Scris de | 2 februarie, 2022
New York Times cumpără Wordle, jocul tip „ghiceşte cuvântul” care s-a viralizat recent

Pandemia a dat naştere unor trenduri bizare, în special celor online. Când nu e vorba despre coregrafii pe TikTok sau urmărirea obsesivă a unor criptomonede, cel mai trendy lucru este să te joci…. Wordle. Jocul de tip „ghiceşte cuvântul”, un soi de rudă cu rebusul tocmai a fost achiziţionat de The New York Times.

Celebra publicaţie americană a preluat jocul pentru o sumă de 7 cifre, fără a o dezvălui totuşi. NY Times încearcă să îşi atingă obiectivul de 10 milioane de abonaţi până în 2025. Publicul său plăteşte de la 0.25 dolari pe săptămână pentru ştiri, editoriale, caricatura zilnică, dar şi alte jocuri precum Spelling Bee, Letter Boxed, Tiles şi Vertex. Wordle a apărut de nicăieri în noiembrie 2021, având doar 90 de utilizatori.

Acum are milioane de jucători în toată lumea, care intră zilnic pe site-ul dedicat pentru a găsi cuvântul zilei. Conceptul e simplu: ai un dreptunghi de 5 x 6 căsuţe, pe care le vei completa cu litere. Odată ce nimereşti o literă din cuvântul zilei ea apare cu galben, iar de o nimereşti şi se şi află în locul potrivit în cadrul cuvântului, ea apare pe verde. Ai 6 încercări pentru a ghici cuvântul.

Jocul s-a viralizat aşa mult că a fost până şi subiect de sketch la Saturday Night Live, cu un actor ce îl imita pe Donald Trump jucând jocul acesta. NY Times promite că jocul va rămâne gratuit, cel puţin în viitorul apropiat.

Etichete: , , , , ,

Sursa: Ubergizmo