Poşta Română se automatizează şi digitalizează prin „Ghişeul poştal digital”

Scris de | 8 iunie, 2022
Poşta Română se automatizează şi digitalizează prin „Ghişeul poştal digital”

Poşta Română a lansat pe 6 iunie 2022 primul Ghişeu Poştal Digital, o soluţie de automatizare şi digitalizare a serviciilor sale. Acest tip de serviciu este disponibil clienţilor în regim de self service şi este disponibil nonstop.

Conceptul aduce cu Easybox şi e vorba despre un locker inteligent, unde poţi depune colete pentru expediere, dar şi plăti facturi. Acum vom scăpa de cozile interminabile la Poştă, amortizate cumva de parteneriatul recent cu Auchan pentru a crea colţuri cu băuturi şi snacksuri în oficiile poştale. Ei bine, serviciul nou lansat se numeşte Ghişeu Poştal Digital şi include un locker în stil EasyBox, unde depunem colete pentru expediere cu sau fără ramburs, dar se ocupă şi cu trimiteri cu confirmare de primire şi corespondenţa poştală.

Puteţi plăti tot acolo la acelaşi panou digital facturi la utilităţi, dar şi taxe şi rate bancare. Soluţia este automatizată şi include cântărirea şi validarea volumetrică a coletelor. Include de asemenea o imprimantă pentru etichetele AWB şi chitanţe. Veţi găsi acolo şi un reciclator de bancnote, un modul pentru plată cu cardul, iar interacţiunea se face via touchscreen. Deocamdată avem un singur astfel de ghişeu în unitatea Poşta Română din Bucureşti, pe Calea Dorobanţilor nr. 152, în sectorul 1.

Planul este de a instala în toată ţara 3000 de astfel de lockere şi sisteme automatizate, disponibile nonstop. Poşta Română percepe un comsion fix de 2.5 leri per tranzacţie efectuată. Investiţia este de 40 de milioane de euro.

Etichete: , , , ,