Platforma românească de rezervări online ialoc primește o finanțare de 500.000 de euro

Scris de | 27 septembrie, 2022
Platforma românească de rezervări online ialoc primește o finanțare de 500.000 de euro

Platforma românească de rezervări online și plăți rapide la masă, ialoc, a obținut o investiție de 500.000 de euro din partea MaxyGo Invest Holding. Suma va fi investită în dezvoltarea platformei prin adăugarea de soluții fintech și pentru extindere internațională, începând cu primăvara anului viitor. Aceasta este cea de a treia și cea mai mare investiție atrasă de ialoc – odată cu suma din partea MaxyGo Invest, compania a ajuns la o finanțare totală de aproximativ 800.000 de euro. Până la această investiție, compania obținuse finanțări de aproximativ 300.000 de euro din partea GapMinder (2018), SeedBlink (2020) și Lister Capital.

Managementul platformei își dorește ca până la finalul 2023 să ajute peste 350 de restaurante să devină mai eficiente prin digitalizarea procesului de plată la masă. De asemenea, fondatorii vizează o cifră de afaceri de un milion de euro pentru 2023. 

Această investiție a venit într-un moment în care ne dorim extinderea serviciilor noastre în zona de fintech, mai ales că știm că partea de plăți – de la încasarea notei până la oferirea bacșisului – este o activitate care implică foarte mult timp pentru angajații din HoReCa, un segment care suferă deja enorm de lipsa personalului. Ne dorim ca prin soluția de plată prin cod QR pe care am lansat-o anul acesta, dar și prin ialoc Business – o soluție pe care restaurantele o utilizează tot mai des pentru managementul rezervărilor – să eficientizăm procesele din restaurante fără a afecta experiența clienților. Totodată, finanțarea atrasă ne va permite să ne extindem internațional, printre primele țări vizate numărându-se două țări europene în care deja avem discuții cu posibili parteneri” afirmă Cosmin Măgureanu, cofondator și CEO ialoc. 

Cum funcționează plata cu cod QR prin ialoc

După ce clientul scanează codul QR aferent mesei, intră într-un landing page personalizat pentru fiecare restaurant, unde nu este necesar să creeze un cont sau să descarce o aplicație. Clientul poate accesa meniul digital, poate chema ospătarul, iar, la final, pentru a nu mai aștepta nota de plată, poate alege să achite online (card, Google Pay sau Apple Pay) și să adauge bacșiș pentru personal. ialoc se integrează cu softurile POS ale restaurantelor pentru a afișa în timp real nota de plată, iar în prezent este integrat cu cinci astfel de soluții din piața din România.

Restaurantele aleg să implementeze plățile rapide la masă pentru a salva timp și a putea să se concentreze pe calitatea produsului și servire. Clienții câștigă în medie 15 minute la finalul fiecărei mese, iar personalul restaurantului poate rula mesele mai eficient, în timp ce bacșișul primit crește cu până la 30% față de varianta clasică.

Soluția de plăți rapide la masă a fost testată inițial pe 250 de mese, într-un cerc restrâns de restaurante partenere și a procesat peste  300.000 de euro, reprezentând aproximativ 28% din totalul notelor de plată ale restaurantelor.

Pe segmentul consumer (aplicația ialoc și site-ul ialoc.ro), compania înregistrează creșteri de aproximativ 15% de la lună la lună în privința numărului de clienți care caută un loc în care să facă o rezervare. Până acum, aplicația ialoc a fost descărcată de peste 100.000 de clienți, iar în luna august 2022, ialoc a așezat la mesele restaurantelor aproximativ 34.500 de clienți.

Etichete: , , , , ,