Orange România, creștere cu 3,6% a cifrei de afaceri în T3 2022

În intervalul iulie – septembrie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 403 milioane de euro, în creștere cu 3,6% față de aceeași perioadă a anului anterior. În primele nouă luni din 2022 cifra de afaceri este de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% față de perioada similară din 2021. Dinamica din cele 9 luni ale anului 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente și de diminuarea veniturilor din servicii.

La 30 septembrie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,4 milioane de clienți.

Rețea: conectivitatea 5G

În T3 2022, încă 26 de localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, acoperirea fiind de 98,49% din populație, iar 284 de noi localități din mediul urban și rural au beneficiat de avantajele rețelei 4G+, cu viteze de download de până la 355,6 Mbps și de până la 47,5 Mbps pentru upload, acoperind 75,79% din populație. Din T3 rețeaua 5G e disponibilă și în Arad și Sibiu, iar numărul orașelor în care clienții beneficiază azi de conectivitate Orange 5G ajunge, astfel, la 20.

După ce în trimestrele anterioare calitatea rețelei Orange a fost analizată de auditori independenți și ai autorității naționale, în T3 Orange a primit certificarea auditorului european Systemics-PAB, fiind recunoscută drept cea mai bună rețea din România, cu cel mai mare punctaj pentru serviciile de voce mobilă și date mobile.

Servicii digitale

În septembrie, la un an de la achiziția Orange Romania Communications, My Orange a devenit aplicația pentru mobil comună pentru gestionarea serviciilor Orange România și Orange Romania Communications, utilizatorii beneficiind de o singură aplicație pentru accesarea contului.

Ecosistemul YOXO, abonamentul 100% digital, a lansat în T3 secțiunea YOXO Dealz. Aici se găsesc diverse beneficii din partea partenerilor, dar și resurse ori programe de fidelizare precum “Invită un prieten”.

Comunitatea Orange a lansat în acest trimestru o platformă cu multiple funcționalități. Acest upgrade confirmă omogenitatea și consistența celor peste 31.000 de membri, care se implică în comunitate. 

În ceea ce privește serviciile digitale financiare, Orange Money, în T3 numărul clienților noi care au venit din online a fost de 3 ori mai mare față de aceeași perioadă din 2021. În plus, s-a înregistrat o creștere de 48% a volumului tranzacțiilor pentru cardurile de debit și de credit, cu o preferință pentru plățile online și contactless cu telefonul mobil.