Uber va începe să afişeze reclame în aplicaţie în curând; Vor avea până la 90 de secunde

Scris de | 16 iunie, 2023
Uber va începe să afişeze reclame în aplicaţie în curând; Vor avea până la 90 de secunde

Uber e genul acela de gigant tech care a mers mult timp în pierdere şi a durat ceva până să ajungă la profitabilitate. Acum ia o nouă măsură care o va ajuta să devină un business profitabil: va afişa reclame în aplicaţiile sale.

Reclame video de până la 90 de secunde vor apărea în vreme ce aşteptaţi să vă vina maşina sau în vreme ce vă aflaţi în tranzit. Alte situaţii când apar reclamele includ momentul când plasaţi o comandă în Uber Eats, dar vor exista şi reclame în rezultatele căutărilor şi alte părţi din aplicaţia Drizly spre exemplu. Aceasta este o platformă online de comandă şi livrare de alcool, cu 4000 de parteneri de retail.

Vom vedea reclame şi pe tabletele integrate în unele automobile care fac Uber. Utilizatorii din SUA vor începe să vadă reclame din această săptămână. Tabletele care vor afişa reclame vor fi instalate în câteva oraşe din State. Alte ţări în care vor sosi reclame video sunt Marea Britanie, Franţa, Australia şi alte pieţe, în a doua parte a acestui an.

Reclame statice avem în Uber Eats încă din 2019, dar şi în aplicaţia de bază a companiei de anul trecut. În Drizzly au apărut tool-uri pentru reclame, iar aceasta aplicaţie a fost cumpărată de Uber în 2021. Mark Grether, vicepreşedinte şi manager general al secţiunii de advertising Uber a prezis că această companie va obţine 1 miliard de dolari în venituri din reclame în 2024.

Reclamele video din aplicaţii vor fi pe mut din start şi vor rula până la 90 de secunde. O cursă Uber durează în medie 15 minute, iar utilizatorii se uită la aplicaţie în jur de 2-3 minute, deci Uber are aceste minute de atenţie garantate. Compania promite şi că nu va partaja datele utilizatorilor cu advertiserii.

Etichete: , , , ,

Sursa: Engadget