EuroLeague Basketball și Motorola au anunțat un acord de sponsorizare pe mai mulți ani prin care Motorola devine partenerul premium de smartphone-uri al ambelor competiții europene de baschet, Turkish Airlines EuroLeague și BKT EuroCup, până în 2026. Vestea va fi anunțată oficial, pe 9 ianuarie, cu ocazia uneia dintre rivalitățile clasice din Turkish Airlines EuroLeague, între Bayern Munchen și Real Madrid.
“Suntem încântați să le urăm bun venit lui Motorola și Lenovo în familia noastră de parteneri strategici,” a spus Paulius Motiejunas, Euroleague Basketball CEO. “La fel ca și Euroleague Basketball, Motorola este cunoscută pentru o istorie bogată, inovație și pasiune. Așteptăm cu nerăbdare să ne unim forțele în misiunea de a aduce oamenii împreună prin tehnologie și sport. Înțelegerea cu EuroLiga de baschet este cel mai recent parteneriat sportiv global de mare anvergură încheiat de Motorola și Lenovo, alăturându-se altor mari organizații precum Formula 1, Ducati Corse, Chicago Bulls, Milwaukee Bucks, La Liga și San Diego Padres, printre altele.
Fabio Capocchi, EMEA MBG General Manager a spus despre parteneriat: “În 2023 am văzut un succes extraordinar în întreaga regiune EMEA în ceea ce privește colaborările și parteneriatele care au rezonat cu pasiunile utiizatorilor. Acum, dăm startul noului an devenind sponsor al Turkish Airlines EuroLeague și BKT EuroCup, cele mai importante competiții europene de baschet. Acesta este un moment important pentru Motorola și pentru evoluția brandului”.
Ca parte a acordului, brandul Motorola va fi afișat în toate meciurile din Euroleague și EuroCup, în sală și în transmisiuni, precum și pe platformele și conținutul digital al competițiilor. Alte inițiative menite să îmbunătățească experiența fanilor competițiilor prin intermediul infrastructurii tehnologice Lenovo și Motorola vor fi anunțate ulterior.