YouTube vrea să scoată informații cheie de pe homepage, cum ar fi numărul de vizualizări sau data publicării pentru fiecare clip în parte

Scris de | 30 octombrie, 2024
YouTube vrea să scoată informații cheie de pe homepage, cum ar fi numărul de vizualizări sau data publicării pentru fiecare clip în parte

YouTube testează o schimbare pe care mulți ar descrie-o surprinzătoare chiar pe pagina principală, schimbare care ar putea influența modul în care alegem ce clip să vedem în continuare.

YouTube este, fără îndoială, cel mai urmărit site de cu conținut video la ora actuală. Totuși, nu se mulțumește cu statutul său și testează constant noi layout-uri și pagini pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor. O postare recentă pe X de la utilizatorul vidIQ a arătat că Google testează o versiune nouă pentru homepage, care elimină numărul de vizualizări și data publicării din informațiile oferite pentru fiecare clip în parte.

În prezent, pe pagina principală YouTube, se pot vedea numele canalului, numărul de vizualizări și data publicării clipului. Totuși, imaginea distribuită arată că acestea două din urmă sunt eliminate, lăsând doar numele creatorului sub fiecare video. Nu se menționează dacă aceste detalii vor fi vizibile sau nu în timp ce clipul rulează, iar asta înseamnă că va fi în continuare posibil să verificăm data publicării și numărul de aprecieri.

Postarea originală a generat destule comentarii, în special legate de eliminarea datei. Mulți consideră că data este importantă pentru anumite subiecte, cum ar fi predicțiile privind trendurile din gaming sau conținutul politic, unde informațiile recente sunt mai relevante. Alții laudă eliminarea numărului de vizualizări, deoarece mulți creatori mai mici sunt deseori evitați în favoarea celor cu mai multe vizualizări.

YouTube e într-o continuă schimbare

YouTube a adus numeroase schimbări în ultima vreme în modul în care se prezintă. De curând, s-a eliminat numărătoarea inversă pentru reclamele care pot fi sărite, fiind înlocuită cu un „progress bar” galben în partea de jos a clipului. În plus, YouTube a anunțat câteva funcții noi bazate pe AI pentru creatori, care ar trebui să îmbunătățească libertatea creativă, să optimizeze crearea de conținut și să sporească monetizarea.

Este de reținut, desigur, că această schimbare se află doar în faza de testare, fără vreo confirmare reală privind implementarea ei într-un viitor apropiat.

Etichete: ,

Sursa: via Tom's Guide