După primele trei ore de la începutul celui mai mare Black Friday de până acum, de când eMAG a lansat acest eveniment în România acum 14 ani, clienții au plasat comenzi pentru peste 1,6 milioane de produse, în valoare totală de 524 milioane de lei, din oferta eMAG și de la comercianții din Marketplace. Cele mai populare categorii au fost electrocasnicele mici, jucăriile, produsele cosmetice și de îngrijire personală, alimentele și băuturile, telefoanele mobile, laptopurile și echipamentele IT.
Citește și Catalogul (aproape) complet de reduceri eMAG de Black Friday 2024. Pune-le acum la favorite
Clienții Genius au plasat comenzi cu 11% mai mari față de anul trecut, alegând produse din diverse categorii. Aceștia au comandat, în medie, șase produse, beneficiind de transport gratuit la easybox. De Black Friday, clienții care se abonează la Genius vor primi și 6 vouchere în valoare totală de 150 de lei la eMAG, plus un voucher surpriză pe Fashion Days. Cei care își reînnoiesc abonamentul vor beneficia de câte un voucher de 30 de lei la eMAG și Fashion Days.
Recorduri în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday
- Minutul de aur: 07:18, produse comandate în valoare de 13 milioane de lei, cu 44% copmarativ cu anul trecut
- Secunda de aur: 633 de produse comandate
- Plata cu cardul este la un nivel ridicat de 73,35%
- 85% din totalul comenzilor vor fi livrate la easybox, în localitățile în care serviciul este disponibil
- Comanda cu numărul cel mai mare de produse: 53 produse diferite din 24 de categorii precum mobilă, electrocasnice mici, articole sportive, produse pentru gătit, eletronice mari, produse pentru casă, în valoare de 17.000 de lei
Comenzile clienților Genius în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday
- 90% dintre clienți au accesat de pe mobil oferta de Black Friday
- Aproape un sfert dintre clienții care au comandat au un abonament Genius
Sellerii din eMAG Marketplace în Black Friday
- Partenerii din eMAG Marketplace au vândut peste 383.000 produse, cu 27% mai multe comparativ cu anul anterior
- 10.300 de parteneri au primit comenzi în primele 3 ore de eveniment
Top categorii
- 311.000 de cosmetice, suplimente și îngrijire personală
- 411.000 de băuturi, băcănie, petshop și curățenie
- 207.000 de jucării și articole pentru copii
- 68.000 de laptopuri, IT, birotică, papetărie și cărți
- 54.000 de tv, audio-video și gaming
- 86.000 de telefoane, tablete, wearables și caști
- 97.000 de electrocasnice mici
- 62.000 de electrocasnice mari
- 52.000 de produse fashion & sport
- 103.000 de mobilă și casă
Produse speciale vândute:
- Pachete turistice – 1.372 nopți de cazare
- Automobile – 14 comenzi
- Aur și monede – 3,6 kg
- Carne de porc – 28 tone
- Servicii medicale – 1.172 comenzi
- Vouchere cu reducere de 45% la bilete de avion – 32.126 bilete comandate
Topul județelor după valoarea medie a comenzilor la nivel de client
- București
- Constanța
- Dolj
- Bihor
- Giurgiu