Unul dintre cele mai interesante produse de la CES 2025 (și preferatul meu, sincer să fiu) este Case of Death. Realizat de Zugu, o companie care se ocupă cu producția de huse și carcase, Case of Death este conceput ca un fel de „Dead Man’s Switch” pentru viața ta digitală. Conceptul de dead man’s switch se referă la un mecanism care intră în funcțiune odată ce o persoană încetează din viață și activează anumite lucruri, iar, în cazul de față, se referă la brick-uirea completă a unui iPad.
Zugu vinde Case of Death la prețul de 1500 de dolari, și ai putea fi uimit de acest preț, dar este destul de ușor de înțeles. Pachetul întreg vine cu o tabletă iPad Pro de 11 inchi, care vine și cu o husă specială, un inel inteligent și o aplicație dedicată. „Dacă bătăile inimii ale unui utilizator se opresc brusc, iar temperatura corpului lor și saturația de oxigen din sânge de asemenea scad dramatic, inelul inteligent știe că utilizatorul a murit și trimite un semnal aplicație In Case of Death de a activa „Protecțiile în caz de Moarte” alese de utilizatori prima dată când au intrat în aplicație și au setat-o” specifică cei de la Zugu.
Compania mai notează și că sistemul își poate da seama atunci când doar dai inelul jos de pe deget, astfel că nu îți va bloca iPad-ul de fiecare dată când trebuie să încarci inelul inteligent. Producătorul e foarte glumeț cu Case of Death, inclusiv în prezentarea sa oficială pentru produs, care include 3 pași. Primul dintre ei este „you die (sorry for your loss)”. De asemenea, oferă și mai multe opțiuni diferite în loc de (sau în plus față de) brick-uirea tabletei.

„Protecțiile în caz de Moarte includ Destroy My Browser (care elimină browser-ul și istoricul său), Nuke My iPad (care șterge toate datele de pe tabletă), Rickroll My Loved Ones (care îi cere iPad-ului să înceapă un loop fără sfârșit a videoclipului lui Rick Astley) și Tweet my Followers”. În ceea ce privește ultima opțiune, tweet-ul standard în cazul morții utilizatorului este „Mă mut offline permanent, prieteni. Literalmente. Nu uitați să dați like și subscribe necrologului meu. #LastPost #NoFilter #NoHeartBeat #RIPme”.