O nouă informație a celor de la Bloomberg indică faptul că Meta ar fi pregătită să lanseze o pereche de ochelari inteligenți mai târziu în acest an, sub brandul Oakley. Numiți intern Supernova 2, ochelarii inteligenți ar fi bazați pe marca Sphaera a celor de la Oakley, și în loc să aibă camerele aproape de zona laterală, aceștia le vor muta în partea centrală a device-ului. Acest lucru ar fi făcut deoarece ochelarii vor fi vânduți în special către cicliști și practicanți de sporturi în natură. Nu apar zvonuri despre potențialele funcții, însă este destul de evident că multe dintre posibilitățile actuale oferite de Meta Ray-Ban vor fi disponibile și pe varianta celor de la Oakley.
La fel ca Ray-Ban, Oakley sunt o subsidiară a companiei de ochelari EssilorLuxottica, iar mișcarea companiei deținută de Mark Zuckerberg de a se extinde cu ochelarii săi inteligenți și către alte branduri este una destul de inteligentă. Dacă Ray-Ban Meta sunt potriviți pentru cei care vor să aibă o pereche de ochelari discreți, pe care să îi poarte zilnic, aceștia nu sunt tocmai perfecți pentru activități în aer liber și nu au spre exemplu lentile polarizate pentru o vizibilitate mai bună. Oakley au de asemenea și colaborări cu nume mari din lumea sportului, precum fotbalistul Kylian Mbappé (foto sus).
Oakley este o marcă destul de populară printre atleții profesioniști, și sunt similari cu Bose Frames Tempo, o pereche scoasă din uz, care le permitea atleților să asculte muzică direct de la ochelari, și aveau o greutate destul de redusă. Bineînțeles, Meta va mai trebui să adreseze și alți factori, precum greutatea, rezistența la transpirație și autonomia bateriei. Cei de la Bloomberg mai notează și că gigantul ar dori să lanseze o versiune mai bună a Ray-Ban Meta care să includă un display ce-ți poate arăta notificații, preview-uri pentru fotografii și poate rula aplicații simple.