CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, a vorbit recent despre viitorul inteligenței artificiale și impactul acesteia în viața noastră de zi cu zi. Avertisment sau nu, în cadrul aceleași conferințe, Zuckerberg a tras un semnal de alarmă pentru cei care nu se vor alătura acestui trend.
Mark Zuckerberg a atras atenția investitorilor și industriei tehnologice în cadrul conferinței privind rezultatele financiare din Q2 2025, afirmând că oamenii care nu poartă ochelari inteligenți AI sau alt dispozitiv care permite interacțiunea directă cu A.I. în timp real, vor fi dezavantajați din punct de vedere cognitiv față de cei care adoptă astfel de tehnologii. Zuckerberg a descris ochelarii cu inteligență artificială ca fiind ideali pentru folosirea acestei tehnologii în viața de zi cu zi. Meta pariază pe ochelarii AI ca succesor natural al smartphone-ului, mizând în special pe forma familiar. Deși divizia Reality Labs a companiei a înregistrat pierderi de peste 70 miliarde dolari din 2020, vânzările ochelarilor inteligenți sunt în creștere față de anul trecut. Mai mult, Reality Labs pare să fie și investiția strategică companiei, ce se va întinde pe mai mulți ani de cercetare și dezvoltare.
Meta investește masiv în dezvoltarea de ochelari inteligenți, precum Ray-Ban Meta, care permit utilizatorilor să asculte muzică, să facă poze și să interacționeze cu Meta AI.
La prima vedere, ochelarii Ray-Ban Meta nu arată diferit față de o pereche de ochelari obișnuită. Acesta mi se pare că este cel mai mare avantaj pe care acești ochelari îl au față de alte concepte și chiar produse din această categorie pe care i-am văzut anterior. Pur și simplu poți merge pe stradă normal, fără ca lumea să se uite ciudat la tine. Astfel, faptul că sunt echipați cu o cameră foto devine irelevant, întrucât lumea nu se ferește de tine doar pentru că ai ochelarii la ochi – review complet aici sau la noi pe Youtube.