HBO Max va deveni și mai agresiv cu partajarea conturilor. Solicitările de a plăti pentru propriul cont vor deveni „mai agresive” în lunile următoare.
HBO Max combate partajarea conturilor
Măsurile HBO Max privind partajarea parolelor sunt pe cale să devină mai stricte. În timpul unei conferințe de presă privind rezultatele financiare de joi, directorul departamentului de streaming al Warner Bros. Discovery, JB Perette, a declarat că solicitările legate de partajarea conturilor vor deveni mai persistente începând de luna viitoare, împingând oamenii să plătească 7,99 USD în plus pe lună pentru a adăuga un membru suplimentar la contul lor.
„În septembrie, veți începe să vedeți cum mesajele – care în acest moment au fost destul de discrete, pot fi anulate – devin mai precise și oamenii trebuie să ia măsuri”, a spus Perette, adăugând că, în acest moment, partajarea plătită este „un proces voluntar”.
În urma măsurilor restrictive privind partajarea parolelor la Netflix și Disney Plus, Warner Bros. Discovery și-a anunțat anul trecut propriul plan de a introduce partajarea plătită. Până acum, HBO Max a introdus „mesaje discrete” în legătură cu schimbarea, dar nu a început să aplice cu strictețe politica.
Serviciul de streaming a adăugat 3,4 milioane de abonați în lunile care au urmat transferului de la Max la HBO Max. Deocamdată folosește în prezent informații despre cont, adrese IP, ID-uri de dispozitive și activitate utilizatorilor pentru a determina dacă cineva își partajează contul cu o persoană din afara gospodăriei sale.
Directorii Warner Bros. Discovery se așteaptă ca partajarea plătită să stimuleze creșterea numărului de abonați, lucru raportat de Netflix în urma restricțiilor impuse. Compania rivală a înregistrat o creștere semnificativă a numărului de înscrieri după ce a interzis partajarea parolelor utilizatorilor. Creșterea numărului de abonați în trimestrul care a urmat acestei măsuri a înregistrat 5,9 milioane de utilizatori noi, de aproape trei ori mai mult decât estimaseră analiștii.
Însă, pe măsură ce „oboseala” față de abonamente continuă să crească, este posibil ca noile măsuri să nu fie bine bine primite de către utilizatori.