Microsoft lansează Office for Mac 2011

⇣ Sari la articol

Microsoft anunță lansarea Office for Mac 2011, suită ce pune la dispoziția utilizatorilor instrumente noi și flexibile cu ajutorul cărora pot obține cele mai bune rezultate la birou, acasă sau la școală. Cea mai recentă versiune pentru Mac OS va fi disponibilă în 100 de țări din întreaga lume.

Mai mult de 1 miliard de utilizatori de PC-uri și Mac-uri folosesc Microsoft Office sau Office for Mac, acestea fiind cele mai familiare suite de productivitate din întreaga lume. Suita Office for Mac 2011 permite utilizatorilor de pe platforme diferite să colaboreze oriunde și oricând, transformându-și astfel ideile în realitate. Pachetul Office for Mac 2011 include Word, PowerPoint, Excel, Messenger și, pentru prima dată, Outlook pentru Mac.

Noul Office WebApps permite postarea, accesarea, editarea și partajarea documentelor Office de oriunde, utilizând un computer, smartphone sau browser, precum și editarea unui document de către mai mulți utilizatori aflați în locații diferite. De asemenea, cu ajutorul Messenger pentru Mac 8, utilizatorii pot să comunice în timp real, având la îndemână suport audio și video.

Ca și în cazul variantelor precedente, feedback-ul utilizatorilor a fost extrem de important în procesul de dezvoltare a acestui produs. Printre cele mai importante beneficii ale suitei Office 2011 se numără accesul la documente indiferent de locație – suita Office for Mac 2011 integrează aplicațiile de tip cloud ale Microsoft – Windows Live SkyDrive, Microsoft SharePoint și Microsoft Office Web Apps, și permite utilizatorilor să lucreze după un program flexibil, de oriunde doresc, fie că vizualizează documentele de pe PC sau Mac;
Lucrul în echipă este şi el facilitat, utilizatorii au la îndemână uneltele de productivitate de care au nevoie pentru a lucra în echipă, folosindu-se de aceleași documente și fără riscul de a pierde modificarile sau actualizările celorlalți membri ai echipei; noile opțiuni de co-editare permit modificarea simultană a documentelor Word sau PowerPoint din diverse locații;
Productivitate personală în crearea documentelor cu aspect profesional creşte, suita oferind aplicații îmbunătățite ce permit utilizatorilor să creeze mult mai ușor documente cu aspect profesional, fie ele slide-uri PowerPoint sau pagini Word. Suita oferă noi instrumente precum Dynamic Recorder în PowerPoint și Word Publishing Layout.

Articole asemanatoare