Un an de Office 365

Scris de | 29 iunie, 2012
Un an de Office 365

Microsoft aniversează primul an de la disponibilitatea Office 365, serviciul de productivitate în cloud de la Microsoft pentru organizații de toate dimensiunile. Serviciul este disponibil instituțiilor educaționale sub numele Office 365 pentru Educație, plecând de la un plan consistent de funcționalități oferit gratuit.

Office 365 aduce împreună capabilitățile Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote) cu servicii online de poștă electronică (Microsoft Exchange Online), mesagerie instant, chatși audio-video conferință(Microsoft Lync Online) și management, vizualizare și editare de documente (Microsoft Sharepoint Online). Rezultatul este un serviciu întotdeauna actualizat: pe parcursul ultimelor 12 luni, Microsoft a introdus peste 50 de funcționalități noi Office 365, în medie un update pe săptămână.

Daniel Rusen, Office 365 Product Manager, Microsoft România: „Office 365 este un succes în România și, ca argument pentru impactul în dinamica afacerilor clienților noștri, este pe cale să devină produsulcu cea mai rapidă creștere pentru Microsoft. Cu sprijinul partenerilor noștri, am reușit să accelerăm utilizarea Office 365 în mediul comercial și suntem pregătiți să servim cu același profesionalism instituțiile educaționale din România.”

Office 365 se bazează pe instrumente productive și familiare și, prin intermediul capabilităților online, oferă modalități noi de comunicare și colaborare, de pe orice dispozitiv. Companiile preferă Office 365 pentru că utilizează în noi moduri informația și sunt în permanență în contact cu clienții și partenerii. Pentru a contribui la încrederea în soluțiile livrate ca serviciu de la distanță, Microsoft acordă o mare atenție confidențialității și securității datelor clienților prin Centrul de autorizare Office 365.

Doar în ultimele săptămâni, companii precum Anchor Group sau Tech-Con Industry au decissăutilizezeOffice 365 pentru a beneficiade ofertade productivitateîn cloud de la Microsoft. Listacompletă a studiilor de caz pentru Office 365 poate fi vizualizată pe site-ulwww.office365.ro

Pentru Anchor Group, companie recunoscută în sectorul imobiliar, dezvoltator important pe piața de real estate și retail în Europa de Est, Office 365 este un factor de reducere a costurilor și de creștere a randamentului lucrului în echipă.

Cosmin Dinu, Director IT, Anchor Group: „Sistemul de informatizare curent este cel mai productiv din istoria grupului în România și unul dintre noii membri ai echipei noastre, cu o contribuție semnificativă la această performanță, este Office 365. Cu Office 365 am redus resursele interne și volumul de sarcini necesare în administrarea propriei infrastructuri, ne-am crescut semnificativ eficacitatea comunicării și ne-am dezvoltat capabilitățile de a colabora în cadrul echipei.”

Flexibilitatea soluției în cloud de la Micrososoft oferă posibilitatea echipei IT să se concentreze mai mult pe calitatea serviciilor oferite clienților. „Reducem costurile IT cu 35% în primul an de utilizare a Office 365 și anticipăm că în al doilea an economiile vor fi mai mari de 40%. În același timp, reușim să creștem calitatea serviciilor pe care le oferim în cadrul companiei”, a completat Cosmin Dinu.

 

Etichete: , ,