Apple a cheltuit peste 1 miliard de dolari pe publicitate pentru iPhone şi iPad

⇣ Sari la articol

Phil Schiller, vicepreşedintele diviziei de marketing din cadrul Apple, a anunţat în timpul procesului împotriva Samsung cât a cheltuit compania din Cupertino pentru marketing-ul produselor emblematice iPhone şi iPad.

Strategiile de marketing ale produselor Apple au fost aplaudate întotdeauna de mai mulţi analişti din domeniu. Şi pe bună dreptate. O mare parte din succesul acestor produse se datorează publicităţii. Însă acest lucru vine şi cu un preţ, unul deosebit de costisitor. Pentru Apple, această cifră se ridică la ordinul miliardelor de dolari.

Phil Schiller a declarat în cadrul procesului dintre compania din Cupertino şi Samsung că pentru promovarea smartphone-ului iPhone, Apple a cheltuit în total 647 milioane de dolari până acum. În ceea ce priveşte tableta iPad, cei de la Apple au cheltuit 457 milioane de dolari de la lansare încoace.

Cifra e cu atât mai impresionantă dacă luăm în calcul faptul că nu include promovarea altor produse de succes precum iPod sau MacBook Pro.

Articole asemanatoare