Visual Fun încinge motoarele brandului Allview. Interviu cu Cristian Iacob, Marketing Manager Allview

Scris de | 5 mai, 2015
Visual Fun încinge motoarele brandului Allview. Interviu cu Cristian Iacob, Marketing Manager Allview

connect 125 -Cristian Iacob, Marketing Manager AllviewVisual Fun estimează o creștere cu 50% a numărului de echipamente vândute în 2015 și intenționează să pună accentul pe implementarea de noi smartphone-urile și tabletele semnate Allview. Prin ce se evidențiază brandul Allview, cum se prezintă portofoliul de produse și ce alte planuri are compania, am aflat de la Cristian Iacob, Marketing Manager Allview.

connect: Ce rezultate financiare a înregistrat compania Visual Fun în 2014 și care este cota de piață înregistrată pe segmentul smartphone, re­spectiv tabletă? Câte unități de smartphone-uri și tablete au fost comercializate anul trecut?

Cristian Iacob: În 2014 ne-am ținut promi­siunea făcută la începutul anului, de a avea o creștere de la an la an de 2 cifre procentuale, comercializând peste 1 milion de device-uri.

connect: Prin ce se evidențiază smartphone-urile și tabletele semnate Allview? Ce ar trebui să cunoască un viitor potențial cumpărător?

Cristian Iacob: Pot spune că produsele Allvi­ew înglobează cele mai noi tehnologii la nivel mondial comercializate la un raport calitate/ preț corect. În afară de tehnologia de vârf, de­sign-ul deosebit și interfețele de utilizare, am integrat împreună cu partenerii noștri peste 21 de funcții avansate precum Chameleon, Super Power Saving Mode, Air Gesture, Guest Mode, Charm Camera și multe altele ce oferă un plus major utilizatorilor.

Pentru o securitate sporită în fața virușilor, toate smartphone-urile și tabletele au instalate Bitdefender, antivirus ce utilizează tehnologia de scanare în cloud pentru a conferi dispozitivului cea mai avansată soluție de detecție fără a afecta experiența mobilă sau a epuiza bateria.

connect: Allview X2 Soul PRO și E3 Sign sunt două smartphone-uri lansate recent de companie. Care sunt punctele forte ale acestora și ce alte modele urmează să lansați în viitorul apropiat?

Cristian Iacob: E3 Sign este un telefon care în afară de design-ul ergonomic, display-ul ge­neros și culorile naturale, oferă un grad sporit de securizare folosind senzorul de amprentă Synaptics. Parteneriatul cu Synaptics, ce este lider mondial în „capacitive touch sensing te­chnology” ne-a garantat posbilitatea să oferim un un mecanism rapid și intuitiv pentru de­blocarea device-urilor și să înlocuim parolele complexe și greoaie, cu o simplă atingere a de­getului simplificând în același timp experiența de utilizare a device-urilor.

E3 Sign vine cu un senzor infraroșu și o aplicație preinstalată ce îi oferă posibilitatea de a înlocui cu ușurință telecomenzile aparatelor uti­lizate cel mai frecvent. Deși am văzut și utilizat multe modele de smartphone-uri pot spune ca X2 Soul PRO este absolut fantastic și experiența pe care ți-o oferă nu are termen de comparație. Grosimea de numai 5,5 mm, constructia din sti­clă și metal, designul unibody, display-ul Full HD, camerele de 13 respectiv 8 megapixeli, conectivi­tatea 4G și autonomia bateriei îți oferă tot ce îți poți dori de la un smartphone.

Pentru că una din îngrijorările oricărui utiliza­tor de smartphone este autonomia, X2 Soul PRO vine cu o baterie realizată pe platforma SDI, ce oferă o capacitate cu până la 30% mai mare față de bateriile obișnuite de aceeași dimensiune și o durată de viață mai mare. Sistemul inovativ de răcire este absolut incredibil. Are 8 zone de răcire și 13 straturi din materiale de propagare uniformă a caldurii, care contribuie la reducerea consumului energetic.

O altă caracteristică deosebită este funcția Chameleon ce transformă „user interface-ul” într-unul mai prietenos, oferind posibilitatea de a crea teme utilizând culori din mediul înconjurător.

Una peste alta, recomand tuturor să incerce X2 Soul PRO și cu siguranță nu vor fi dezamăgiți.

connect: Phabletă sau smartphone? Care cate­gorie credeți că va deveni tot mai cerută pe piață?

Cristian Iacob: Popularitatea în creștere a pha­bletelor ar putea duce la o schimbare mai rapidă către dispozitivele touchscreen. Considerăm că ecranele mai mari devin esențiale pentru brow­sing și fac produsul mult mai atractiv. Suntem de părere că cererea de phablete va crește, deoa­rece acestea oferă o capacitate mai mare a bateri­ei, un ecran mai generos, sunt mai bine optimi­zate pentru consum, poți citi și scrie mai repede, plus multe alte beneficii pentru utilizatori.

connect: Intenționați să introduceți pe piață și alte tipuri de gadget-uri (smartwatch, brățări in­teligente, ochelari pentru realitate virtuală etc.)?

Cristian Iacob: Ne uităm atent la toate tipurile de gadget-uri în special către piața accesoriilor „wearable”, ce consider că va crește în viitorul apropiat. Observăm că la nivel mondial, adopția accesoriilor wearable este din ce în ce mai mare și consider că România urmează timid aceste tendințe.

connect: Recent ați introdus pe piață tabletele Allview VIVA LTE. Ce aduc ele nou și ce alte funcții, respectiv caracteristici credeți că ar trebuie să in­cludă tabletele? Cum vedeți dezvoltarea acestora pe viitor?

Cristian Iacob: Principalul aspect caracteristic tabletelor Viva H7 LTE, Viva H8 LTE și Viva H10 LTE este viteza impresionantă de navigare pe internet datorită conectivității 4G integrate.

Funcția de control prin gesturi, este o absolut extraordinară! Ea permite schimbarea melodiilor, reglarea luminozității și închiderea aplicațiilor prin simple mișcări ale degetelor pe ecran.

Aceste device-uri se remarcă prin display-uri IPS OGS, procesoare quad core, soluții grafice Mali T760, memorii RAM de 1 GB și GPS cu suport Glonass. Tableta rămâne un produs im­portant ce va continua să evolueze dar în același timp observăm un trend de segmentare din ce în ce mai clar. În cele din urmă, această segmentare poate continua să alimenteze creșterea pieței lo­cale și internaționale a tabletelor.

connect: Ce garanție oferiți produselor, respec­tiv cum stați la capitolul service atât hardware cât și software?

Cristian Iacob: Așa cum puteți observa pe site-ul nostru (www.allview.ro), pe lângă garanția inițială de 2 ani, avem 3 tipuri de garanții, după cum urmează:

  • Extra Garanția oferă posibilitatea de a prelungi cu un an garanția inițială;
  • Garanția Completă valabilă 2 ani pentru orice defect de funcționalitate al produsului;
  • Service Expres oferă o garanție de rezolvare a ori­cărui defect al produsului în maxim 5 zile lucră­toare.

Lucrăm constant la îmbunătățirea serviciilor de after-sales și în acest sens am dezvoltat par­teneriate solide cu ESD-ROM, Depanero, Sfinx Telecom, GREENSOFT etc. În același timp am îmbunătățit serviciul de relații cu clienții, apelu­rile fiind preluate în maxim 60 de secunde.

Pentru că am observat o creștere a gradului de satisfacție al clienților noștri vom continua să investim timp și resurse pentru a oferi servicii mai rapide și mai performante.

connect: Ar reprezenta o soluție viabilă realiza­rea unui sistem de operare pe mobil eminamente românesc?

Cristian Iacob: Suntem mândri de viteza cu care sectorul IT crește în România dar și de capacitatea românilor de a inova și de a se dez­volta. Este dificil să concurezi cu Android, IOS și Windows, platforme care au resurse aproape nelimitate. Noi investim în parteneriate strate­gice pentru a aduce o contribuție semnificativă atât sistemelor de operare cât și a „user interfa­ce-ului”. Aceste parteneriate reprezintă o soluție viabilă, prin care colegii de la R&D construiesc alături de parteneri, oferind soluții punctuale pentru îmbunătățirea sistemelor de operare.

connect: Cum se prezintă piața românească de smartphone-uri și tablete sub brand propriu – mai există loc de creștere sau trebuie să vă îndreptați atenția către piețe din alte țări?

Cristian Iacob: De la an la an înregistrăm un progres semnificativ în ceea ce privește creșterea cotei de piață în România atât pentru smartphone-uri cât și pentru tablete. Observăm un apetit din ce în ce mai mare către produsele Allview și prin portofoliul extins de produse ne dorim să oferim posibilitatea oricărui ro­mân să achiziționeze un smartphone, respec­tiv o tabletă la un raport calitate/preț corect.

În acest moment suntem prezenți în 12 țări. În 2015 dorim să ne întărim poziția în țările în care suntem prezenți dar în același timp să continuăm planul de extindere.

connect: Ce planuri are compania Visual Fun pentru anul în curs?

Cristian Iacob: Am investit și vom investi în continuare pentru a crește atât satisfacția clienților noștri cât și cea a partenerilor. Dorim să le întâmpinăm nevoile, dorințele, dar să rezolvăm și fiecare situație întâlnită. Vrem să surprindem plăcut în permanență oferind noi produse, noi tehno­logii și noi tool-uri.

În acest an estimăm o creştere cu 50% a numă­rului de echipamente vândute, la 1,5 milioane de unităţi, evoluție care va fi generată şi de o dublare a ponderii în business a afacerilor internaţionale.

În 2014 echipă noastră s-a mărit cu 150 de per­soane, număr ce estimam că va crește în acest an.

connect: Ce device-uri inteligente folosiți zi de zi (smartphone, tabletă etc.)?

Cristian Iacob: Pentru noi, smartphone-ul și tableta sunt un „must have”, laptop-ul este nece­sar și apreciem orice device ce ne face viața mai ușoară. Cu toții cedăm multe responsabilități zilnice către tehnologie, lucru ce ne face viața mult mai ușoară. Atât în departamentul de mar­keting cât și în companie, toată lumea folosește aceste device-uri în funcție de nevoile fiecărei persoane.

Etichete: , , ,